Період оскарження умов закупівлі - по 13-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 283 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 417,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ КОНЦЕРН "ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ" |
| ЄДРПОУ: | 39946227 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тарнавський Антон Олегович |
| Телефон: | 380443545338 |
| E-mail: | tarnavskiy@src.kiev.ua |
| Місцезнаходження: | 03179, Україна, Київська область,Київ, вул. Львівська, буд. 57-А |
6 |
При розгляді пропозиції ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ (далі – Учасник) було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Відповідно до вимог Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та п.3 Додатку 1, Учасник мав надати « Довідка у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, посвідчена печаткою (у разі використання), з інформацією про виконання аналогічного договору*, із зазначенням: предмета договору та найменування замовника. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації необхідно надати копії відповідного договору, видаткову накладну, а також лист-відгук на наданий договір (позитивний) від замовника, на бланку за підписом уповноваженої особи замовника, посвідченого печаткою (у разі використання). Примітка: * Під аналогічним договором слід розуміти договір, предмет якого відповідає конкретній назві предмету цієї закупівлі.»: Учасником надано: - договір від 20.05.2022 № 102/ВС про закупівлю товару, який не відповідає конкретній назві предмету цієї закупівлі . Учасник повинен для виправлення виявлених невідповідностей в інформації та документах: - Довідка у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, посвідчена печаткою (у разі використання), з інформацією про виконання аналогічного договору*, із зазначенням: предмета договору та найменування замовника. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації необхідно надати копії відповідного договору, видаткову накладну, а також лист-відгук на наданий договір (позитивний) від замовника, на бланку за підписом уповноваженої особи замовника, посвідченого печаткою (у разі використання). Предмет даного договору повинен відповідати конкретній назві предмету цієї закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.