Період оскарження умов закупівлі - по 11-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 428 425 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 284,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина А 2502 |
| ЄДРПОУ: | 08497649 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Пузирей Юрій Олексійович |
| Телефон: | +380680272879 |
| E-mail: | y.puzyreyi@ps.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Хмельницька область,Старокостянтинів, |
3 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями «(UA-2024-10-06-000263-a)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Проект договору про закупівлю товару Додаток 5 до тендерної документації повинна погоджуватись підписом уповноваженої особи Учасника на кожній сторінці. 2) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі подаються відповідно до Додатку №4 тендерної документації Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 5 розділу 2 Тендерної документації (Додаток №2); пункт 7 розділ 3 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Проект договору про закупівлю товару Додаток 5 «Проект договору» до тендерної документації погоджений підписом уповноваженої особи Учасника на кожній сторінці. 2) Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Документ подаються, відповідно до Додатку №4 тендерної документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.