Період оскарження умов закупівлі - по 13-10-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 139 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 695 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна поліклініка м. Львова" |
| ЄДРПОУ: | 23957835 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оксана Шух |
| Телефон: | +380987270433 |
| E-mail: | golovnijekonomist@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79022, Україна, Львівська область,м. Львів, вул. Виговського, будинок 32 |
5 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до п. 21 Додатку № 1 до тендерної документації з метою підтвердження згоди учасника з умовами проєкту договору, в складі тендерної пропозиції надається підписаний уповноваженою особою учасника Проєкт договору про закупівлю згідно Додатку № 6. Проект договору подається Учасником у складі пропозиції та є її невід’ємною частиною. Поданий у складі пропозиції учасника проєкт не відповідає останній редакції Додатку № 6, оприлюдненій до оголошення про проведення процедури закупівлі. 1.2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за умовами п. 1. Додатку № 2 до тендерної документації підтверджується шляхом подання в складі тендерної пропозиції довідки складеної за зразком, який додано у цьому пункті, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завіреної печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного(их) договору(ів) за наведеним зразком. Аналогічним є договір, що є аналогічним за предметом закупівлі або за кодом ДК 021:2015. На підтвердження поданого(их) договору(ів) надати скановану копію з оригінала листа-відгука(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору від Покупця(ів), що вказані в п. 1.1. та 1.2. (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався (предмет договору та його суму, номер і дату його підписання) та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. На відповідність цій вимозі у складі тендерної пропозиції учасника подано: Лист-відгук № 14101, виданий 14.02.2024 р. НЦ «Мала академія наук України та Лист-відгук № 225-СК-734, виданий 12 лютого 2024 р. Київською міською радою, однак, ці документи не містять усієї інформації, передбаченої вимогами пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Надати підписаний уповноваженою особою учасника Проєкт договору про закупівлю згідно Додатку № 6, що відповідає останній редакції цього Додатку, оприлюдненого до оголошення про закупівлю. 2.2. Надати скановану копію з належно оформленого оригінала листа-відгука(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору від Покупця(ів), що вказані у довідці № 1110-12 від 11.10.2024 року (не менше одного), із усією інформацією, що відповідає вимогам п. 1. Додатку № 2 до тендерної документації. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.