Період оскарження умов закупівлі - по 09-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 95 520 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 955,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 2 800 UAH |
| Замовник: | КП"Тернопільелектротранс" |
| ЄДРПОУ: | 05447987 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Колодій Марія Василівна |
| Телефон: | +380352436288 |
| E-mail: | ternotet600@meta.ua |
| Місцезнаходження: | 46400, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, вул. Тролейбусна, 7. |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП ЗАГИЧКА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА (код ЄДРПОУ/ІПН 3334215889) невідповідностей 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) У розділі 1 Додатка 1.1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: 1.1.1. Довідку з інформацією про досвід виконання одного або більше аналогічного(их) договору(ів), за формою згідно Таблиці № 1 цього пункту. Аналогічним вважається договір що відповідає предмету закупівлі (найменуванню) та/або коду ДК. Таблиця №1 Довідка про досвід виконання аналогічних договорів № з/п Предмет договору Загальна сума Договору Номер та дата укладення договору, строк дії договору Найменування, адреса, контактні дані Замовника 1. 2. _________________________ ________________________ __________________ (Посада) (підпис, печатка)* (прізвище, ініціали) *Вимога щодо скріплення печаткою не стосується учасників, які провадять діяльність без печатки згідно з законодавством. 1.1.2. копію аналогічного договору, зазначеного в довідці в повному обсязі із усіма додатками. 1.1.3. Копію/ї документа/ів на підтвердження повного виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. 2) У розділі 3 Додатка 1.1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника, а саме: - пункт 1. Реєстр наданих документів (до реєстру входить перелік усіх документів у складі тендерної документації, у тому числі і «Реєстр наданих документів»); - пункт 3. Погоджений проект Договору (Додаток 3 до тендерної документації); - пункт 4. Довідка про підтвердження щодо погодження Учасником проекту Договору та істотними умовами договору за наведеним взірцем; - пункт 6. Документально підтверджену інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям визначеним ст. 16 Закону (згідно розділу 1 Додатка 1.1.); - пункт 13. Лист-згоду на обробку персональних даних керівника Учасника, уповноваженої особи Учасника, яку уповноважено підписувати документи пропозиції та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі (згідно Додатка 4); - пункт 15. Довідку з інформацією пов’язаною з підготовкою та поданням Учасником тендерної пропозиції (витрати пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції, чинність відповідальність Учасника) за взірцем; - пункт 17. Гарантійні листи за наведеними взірцями про те, що до учасника, в тому числі і до його кінцевого бенефіціарного власника (кінцевих бенефіціарних власників) та/або засновника (засновників), не застосовуються обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України «Про санкції» та іншого санкційного законодавства (два гарантійних листа за наведеними взірцями); - пункт 18. Надати заповнену Анкету учасника закупівлі, відповідно до Додатку 6 до тендерної документації. 2. Перелік виявлених невідповідностей: Всупереч вимогам Замовника Учасник не надав у складі пропозиції документи що передбачені тендерною документацією: Не надав відповідно до пункту 6 розділу 3 Додатка 1.1 документально підтверджену інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям визначеним ст. 16 Закону (згідно розділу 1 Додатка 1.1.) , тобто не надав документи, які передбачені в частині 1 Додатка 1.1 до тендерної документації. 1.1.1. Довідку з інформацією про досвід виконання одного або більше аналогічного(их) договору(ів), за формою згідно Таблиці № 1 цього пункту. Аналогічним вважається договір що відповідає предмету закупівлі (найменуванню) та/або коду ДК. Таблиця №1 Довідка про досвід виконання аналогічних договорів № з/п Предмет договору Загальна сума Договору Номер та дата укладення договору, строк дії договору Найменування, адреса, контактні дані Замовника 1. 2. _________________________ ________________________ __________________ (Посада) (підпис, печатка)* (прізвище, ініціали) *Вимога щодо скріплення печаткою не стосується учасників, які провадять діяльність без печатки згідно з законодавством. 1.1.2. копію аналогічного договору, зазначеного в довідці в повному обсязі із усіма додатками. 1.1.3. Копію/ї документа/ів на підтвердження повного виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Не надав документи передбачені розділом 3 Додатка 1.1 Тендерної документації, а саме: 1. Реєстр наданих документів (до реєстру входить перелік усіх документів у складі тендерної документації, у тому числі і «Реєстр наданих документів»); 3. Погоджений проект Договору (Додаток 3 до тендерної документації); 4. Довідку про підтвердження щодо погодження Учасником проекту Договору та істотними умовами договору за наведеним взірцем; 13. Лист-згоду на обробку персональних даних керівника Учасника, уповноваженої особи Учасника, яку уповноважено підписувати документи пропозиції та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі (згідно Додатка 4); 15. Довідку з інформацією пов’язаною з підготовкою та поданням Учасником тендерної пропозиції (витрати пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції, чинність відповідальність Учасника) за взірцем; 17. Гарантійні листи про те, що до учасника, в тому числі і до його кінцевого бенефіціарного власника (кінцевих бенефіціарних власників) та/або засновника (засновників), не застосовуються обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України «Про санкції» та іншого санкційного законодавства за наведеними взірцями (два гарантійних листа за наведеними взірцями). 18 Заповнену Анкету учасника закупівлі, відповідно Додатку 6 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених у розділі 2 даного «Повідомлення» невідповідностей у документах поданих у складі тендерної пропозиції, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи, які не були долучені Учасником до тендерної пропозиції та вимагалися Замовником, а також надати інші документи, які зазначені Замовником у розділі 2 цього Повідомлення що не відповідають вимогам тендерної документації Замовника процедури закупівлі UA-2024-10-04-007345-a закупівлі «Електричне обладнання для автобусів (датчик, модуль, котушка)» 31610000-5 Електричне обладнання для двигунів і транспортних засобів за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, а саме: - надати на вимогу підпункту 1.1.1 пункту 1 Розділу 1 Додатка 1.1 до ТД «Довідку про досвід виконання аналогічних договорів, за формою згідно Таблиці № 1»; - надати на вимогу підпункту 1.1.2 пункту 1 Розділу 1 Додатка 1.1 до ТД копію аналогічного договору, зазначеного в довідці в повному обсязі із усіма додатками; - надати на вимогу підпункту 1.1.3 пункту 1 Розділу 1 Додатка 1.1 до ТД копію/ї документа/ів на підтвердження повного виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (тобто у Довідці за формою згідно Таблиці № 1 даного розділу); надати документи у відповідності до вимог Розділу 3 Додатку 1.1., а саме: - Реєстр наданих документів (до реєстру входить перелік усіх документів у складі тендерної документації, у тому числі і «Реєстр наданих документів») у відповідності до пункту 1 Розділу 3 Додатку 1.1.; - Погоджений проект Договору (Додаток 3 до тендерної документації) у відповідності до пункту 3 Розділу 3 Додатку 1.1.; - Довідку про підтвердження щодо погодження Учасником проекту Договору та істотними умовами договору у відповідності до пункту 4 Розділу 3 Додатку 1.1.; - Лист-згоду на обробку персональних даних керівника Учасника, уповноваженої особи Учасника, яку уповноважено підписувати документи пропозиції та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі (згідно Додатка 4) 13 Розділу 3 Додатку 1.1; - Довідку з інформацією пов’язаною з підготовкою та поданням Учасником тендерної пропозиції (витрати пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції, чинність відповідальність Учасника) у відповідності до пункту 15 Розділу 3 Додатку 1.1.; - Гарантійні листи за двома наведеними взірцями, про те, що до учасника, в тому числі і до його кінцевого бенефіціарного власника (кінцевих бенефіціарних власників) та/або засновника (засновників), не застосовуються обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України «Про санкції» та іншого санкційного законодавства у відповідності до пункту 17 Розділу 3 Додатку 1.1.; - Заповнену Анкету учасника закупівлі, відповідно Додатку 6 до тендерної документації згідно пункту 18 Розділу 3 Додатку 1.1..
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.