Період оскарження умов закупівлі - по 09-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 201,18 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 72,01 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області |
| ЄДРПОУ: | 38624322 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://zt.dsns.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Сергій Малиновський |
| Телефон: | +380412423859 |
| E-mail: | s.malinovskiy@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 10006, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Героїв Пожежників, будинок 67-б |
2 |
Згідно п.1 викладеного у розділі ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для участі у відкритих торгах надана інформація згідно абзацу «Інші документи» де Учасник ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ повинен надати у складі тендерної пропозиції : - підписаний та заповнений проеєкт договору та додаток 1 до договору, для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (при наявності) без заповнення цінових пропозицій . При заповненні проєкту договору цінові показники у договорі та додатку до нього -«Специфікації» не зазначаються. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від умов, передбачених у Додатку 5, інших умов Тендерної документації, а також від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. 2. Учасник має надати документи які визначені Замовником згідно п.4 Додатку 4, які свідчать про якість запропонованого товару (сертифікат якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації)), або посвідчення/паспорт на товар, паспорт якості, або технічний опис з офіційного сайту виробника, тощо. Документи мають бути чинними на момент подачі тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.