| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 196 931,34 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 969,31 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Львівська філія Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» |
| ЄДРПОУ: | 45204941 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Галай |
| Телефон: | +380679395663 |
| E-mail: | n.halai@grmu.com.ua |
| Місцезнаходження: | 79039, Україна, Львівська область,місто Львів, вул. Золота, будинок 42 |
2 |
Замовник надсилає учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМНІ ЕЛЕКТРИЧНІ РІШЕННЯ" по закупівлі Подовжувачі код ДК 021:2015: 31220000-4 — Елементи електричних схем повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.) у складі тендерної пропозиції учасника надано Пропозицію щодо участі у закупівлі, яка не відповідає ціні пропозиції зазначеної учасником в електронній системі закупівель. 1.2.) у складі тендерної пропозиції учасника не надано відгук для підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. 1.3.) у складі тендерної пропозиції учасника не надано Гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що не має ознак, визначених у пункті 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка пропозиції» Документації. 1.4.) у складі тендерної пропозиції учасника надано Додаток 4 до Документації із порушенням заповнення пункту 1,7. 1.5.) у складі тендерної пропозиції учасника надано Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8) із порушенням заповнення, а саме незаповнений пункт 1.6., 2.5., 2.7.,2.9. 2) Посилання на вимогу документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1.) п.10 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 до Документації. 2.2.) п.1. розділу «Документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до Документації. 2.3) п.1. розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 до Документації. 2.4.) п.3 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Довідка заповнена відповідно до форми, вказаної у додатку 4 до документації підписана уповноваженою особою Учасника та скріплена печаткою (у разі використання). 2.5.) п.4 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 до Документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.)Додаток 1 до Документації. 3.2.) скан-копію договору(-ів) у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями, до договору) та скан-копію(-ї) позитивного відгуку(-ів) від підприємств(а)-замовника за договором(-ами), копія(–ії) якого(-их) надається для підтвердження повного/часткового виконання аналогічного(-их) договору(-ів), тощо).Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), номер та дату договору, інформацію про виконання договору 3.3.) Гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що не має ознак, визначених у пункті 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка пропозиції» цієї документації, та він чи його засновники не перебувають під дією зазначених спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, у тому числі відсутності підстав для застосування мораторію відповідно до Постанови КМУ від 3 березня 2022 р. N 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації». 3.4.) Додаток 4 до Документації. 3.5.) Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8). Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.