Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Відповідно до пункту 9 частини першої статті 1 Закону, забезпечення виконання договору про закупівлю – надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником за договором про закупівлю. 5.1. Замовником вимагається від учасника-переможця надання не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 2 відсотки від вартості договору про закупівлю (відповідно до пункту 3 статті 27 Закону розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю). Інформація для оформлення платіжної інструкції: Назва Замовника: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації. Місцезнаходження Замовника: 04211, м. Київ, вул. Йорданська, 11-А Код ЄДРПОУ: 37445442 IBAN № UA168201720355179012000077881 в УДКСУ у Оболонському районі м. Києва Валютою забезпечення виконання договору про закупівлю є гривня. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника – гривні на суму 5 відсотків від вартості договору про закупівлю в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації. Місцезнаходження Замовника: 04211, м. Київ, вул. Йорданська, 11-А Код ЄДРПОУ: 37445442 IBAN № UA168201720355179012000077881 в УДКСУ у Оболонському районі м. Києва Умови надання, повернення (неповернення) забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються договором застави, проєкт якого наведений у Додатку 7. Учасник у складі пропозиції надає лист-погодження щодо виконання умов договору застави (забезпечення виконання договору), в разі визнання його переможцем процедури закупівлі. Договір застави (забезпечення виконання договору) укладається не пізніше дати укладення договору про закупівлю, для чого Учасник-переможець надає Замовнику в двох примірниках підписаний зі своєї сторони оригінал договору застави за формою, яка встановлена Додатком 7 цієї тендерної документації. 5.2. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника переможця. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної та технічної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. 5.3. За письмовим зверненням Постачальника, Замовник повертає Постачальнику забезпечення виконання Договору не пізніше 5-ти календарних днів після документального підтвердження належного виконання договірних зобов’язань, крім випадків передбачених пунктом 5.5. 5.4. Підставою для повернення забезпечення виконання Договору є виконання Постачальником всіх умов Договору, укладеного за результатами закупівлі, в частині строків (термінів), асортименту, якості, кількості, комплектності і виключно за цінами згідно з умовами Договору. 5.5. Замовник не повертає забезпечення виконання Договору та перераховує грошові кошти визначені пунктом 5.1. цього розділу до Державного бюджету України у разі: - порушення Постачальником істотних умов Договору, укладеного за результатами закупівлі; - невиконання або неналежного виконання Постачальником прийнятих на себе зобов’язань по Договору, укладеному за результатами закупівлі (невідповідність якості, та/або кількості, та/або асортименту, та/або комплектності товару, та/або строків (термінів) постачання товару, тощо); - непідписання учассником, який визначений переможцем, Договору, укладеного за результатами закупівлі, у передбачений законодавством термін. - інших дій Постачальника, що призвели до неможливості подальшого виконання Договору, укладеного за результатами закупівлі. У разі неподання переможцем закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення процедури закупівлі учасник, який визначений переможцем закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі пп. 3 п. 44 Особливостей.