Період оскарження умов закупівлі - по 22-09-2024, 00:00
Термін поставки зазначений в оголошенні є орієнтовним. Визначальним є термін відповідно до умов тендерної документації.
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 117 408 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 200 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент патрульної поліції |
ЄДРПОУ: | 40108646 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Наталія Дегтярева |
Телефон: | +380676391456 |
E-mail: | n.degtiareva@patrol.police.gov.ua |
Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТЕКС ТЕЛЕКОМ": - на підтвердження досвіду виконання аналогічних (-ого) договорів (-ру) учасник разом з довідкою про наявність досвіду виконання аналогічних (-ого) договорів (-ру) надав копію договіру без підтвердження його повного виконання, що не відповідає вимогам пп 1 п.5 Додатку №1 до Документації. Враховуючи вищезазначене, Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТЕКС ТЕЛЕКОМ" потрібно надати документи (дозавантажити до тендерної пропозиції) відповідно до вимог тендерної документації: - підтвердження повного виконання договору зазначеного в довідці про наявність досвіду виконання аналогічних (-ого) договорів (-ру).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.