Період оскарження умов закупівлі - по 21-09-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 28 067 050 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 140 335,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Міське комунальне підприємство "Хмельницькводоканал" |
| ЄДРПОУ: | 03356128 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.water.km.ua/ |
| Контактна особа: | Олег Чобан |
| Телефон: | +380977855120 |
| E-mail: | lifevodokanal@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область,м.Хмельницький, вул.Водопровідна , 75 |
6 |
Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі-Особливості), Положення про уповноважену особу та наступну інформацію: 1. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Уповноваженою особою Замовника під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "АТОНМАШ" (ЄДРПОУ 43267706) в процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі за ДК 021:2015 31120000-3 “Генератори” (Когенераційна газопоршнева установка контейнерного виконання), ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-16-013864-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією Перелік виявлених невідповідностей: Учасником процедури закупівлі ТОВ "АТОНМАШ" (ЄДРПОУ 43267706) не подано документи, які були передбачені у Тендерній документації, а саме: -згідно пунктів 1.3.,1.4. Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен подати: «1.3. У довідці, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) або договорів (договору) який виконується, Учасник повинен зазначити наявність досвіду виконання договору, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо поставки товару (Когенераційна газопоршнева установка контейнерного виконання). Спосіб документального підтвердження зазначеного Учасником у довідці, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1.4. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - скан-копію у кольоровому вигляді з оригіналу або належно завіреної копії виконаного договору або договору який виконується, що вказаний у довідці, включно зі всіма додатками/невід’ємними частинами до такого договору.». (Учасник подав Довідку (файл із назвою «Довідка досвід.pdf.p7s»), де зазначив про досвід виконання договору №15/04-23 від 16.01.2023, де предметом є «Твердопаливна мобільна котельня», відповідно Учасником було надано копію цього договору, що не відповідає вимозі наведеній у п.1.3. Додатку 1 до Тендерної документації, адже Замовником вказано, що Учасник повинен підтвердити досвід щодо поставки товару (Когенераційна газопоршнева установка контейнерного виконання). Просимо виправити цю невідповідність шляхом надання Довідки відповідно до п.1.3. Додатку 1 до Тендерної документації та скан-копії у кольоровому вигляді з оригіналу або належно завіреної копії аналогічного договору відповідно до п.1.4. Додатку 1 до Тендерної документації, де предметом є саме «Когенераційна газопоршнева установка контейнерного виконання»). -згідно із п.2.16 Додатку 1 до Тендерної документації: «Так як вартість закупівлі товару (товарів) перевищує 20 млн. гривень, на підтвердження відсутності підстави зазначеної у пп.10 п. 47 Особливостей Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції антикорупційну програму та наказ про призначення Уповноваженого з питань її реалізації.» (Учасником у складі тендерної пропозиції було надано антикорупційну програму, але Учасник не надав наказ про призначення Уповноваженого з питань її реалізації. Просимо виправити цю невідповідність шляхом надання наказу про призначення Уповноваженого з питань реалізації антикорупційної програми.) -згідно з абз.2 п.2 Додатку 2 до Тендерної документації Учасник повинен надати у складі пропозиції: «Гарантійний лист від виробника, адресований Учаснику, з підтвердженням зобов'язань щодо здійснення спеціалістами виробника (або офіційного представника, або регіонального розповсюджувача, що виконує функції представника виробника) безоплатного ремонту або заміни продукції у разі виходу його з ладу впродовж гарантійного строку». (Учасником було надано даний документ (файл із назвою «Гарантійний лист від виробника щодо гарантійного обслуговування.pdf.p7s»), але цей документ не адресовано Учаснику. Цей документ повинен бути адресований Учаснику, тому просимо виправити цю невідповідність шляхом надання гарантійного листа від виробника, адресований Учаснику, з підтвердженням зобов'язань щодо здійснення спеціалістами виробника (або офіційного представника, або регіонального розповсюджувача, що виконує функції представника виробника) безоплатного ремонту або заміни продукції у разі виходу його з ладу впродовж гарантійного строку.) Учаснику процедури закупівлі ТОВ "АТОНМАШ" (ЄДРПОУ 43267706) надається 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей для завантаження: Вищезазначених документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.