Період оскарження умов закупівлі - по 15-09-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 27 552 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 275,52 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1495 |
ЄДРПОУ: | 14321914 Досьє YouControl |
Контактна особа: | ЯРОШ Анастасія Володимирівна |
Телефон: | 380686782898 |
E-mail: | AYarosh@DPSU.GOV.UA |
Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 37 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Відповідно розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації – тендерна пропозиція повинна містити документи згідно Додатку 5 до тендерної документації: «…2.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору (накладні, акти прийому-передачі). Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. В рамках цієї закупівлі аналогічним вважається договір, предмет якого становить товар, аналогічний до предмету закупівлі. … 4. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, щодо підпису документів тендерної пропозиції; 5. Документи, які підтверджують повноваження посадової особи учасника або представника учасника процедури закупівлі на укладення договору; ... 11. Копія Довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для учасників- фізичних осіб-підприємців); 12. Копія всіх сторінок Паспорту (для учасників-фізичних осіб-підприємців)…» Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції Учасник не надав жодних документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Копію аналогічного договору з усіма додатками, Додатковими угодами та специфікаціями до договору; 2. Копії документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (копії всіх видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю); 3. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, щодо підпису документів тендерної пропозиції; 4.Документи, які підтверджують повноваження посадової особи учасника або представника учасника процедури закупівлі на укладення договору; 5. Копія Довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для учасників- фізичних осіб-підприємців); 6. Копія всіх сторінок Паспорту (для учасників-фізичних осіб-підприємців)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.