Період оскарження умов закупівлі - по 15-09-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 513 800 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 569 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Український науково-дослідний інститут спеціальної техніки та судових експертиз Служби безпеки України |
ЄДРПОУ: | 20001993 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ssu.gov.ua |
Контактна особа: | Олена Білевська |
Телефон: | +0444227677 |
E-mail: | icte23@ssu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03113, Україна, м. Київ,місто Київ, вул.М.Василенка 3 |
0 |
Повідомлення від 18.09.2024 з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції Учасника – Товариство з обмеженою відповідальністю «СІГМАТЕХ» 1. Найменування замовника: Український науково-дослідний інститут спеціальної техніки та судових експертиз Служби безпеки України. 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 20001993. 3. Місцезнаходження замовника: вул. М. Василенка, 3, м. Київ, 03113. 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2024-09-10-002925-а. 5. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю за предметом «Електронне обладнання. Змонтовані друковані плати (31712310-6)», код ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» 31710000-6 «Електронне обладнання», під час розгляду тендерної пропозиції Учасника – ТОВ «СІГМАТЕХ» виявлено такі невідповідності: 5.1 У складі тендерної пропозиції в Листі-гарантії (файл «06_дод.1.10_Лист - гарантія дотримання законодавства.pdf») не в повному обсязі надана інформація щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України на дату подання тендерної пропозиції. 6. Посилання на вимоги тендерної документації, затвердженої уповноваженою особою (протокол від 10.09.2024 № 166), щодо яких виявлені невідповідності: 6.1 Пункт 10 додатку 1 до тендерної документації (Перелік документів (інформації), які Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції) мають бути наведені норми чинного законодавства України на дату подання тендерної пропозиції. 7. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 7.1 Лист-гарантія, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України на дату подання тендерної пропозиції. ВИРІШИЛА: 1. На підставі частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції, що подана Учасником – ТОВ «СІГМАТЕХ». Уповноважена особа Олена БІЛЕВСЬКА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.