Період оскарження умов закупівлі - по 05-09-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 248 660 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 243,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | РАДЕХІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 26361149 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://miskrada-radekhiv.gov.ua |
| Контактна особа: | Олена Коваль |
| Телефон: | +380973283415 |
| E-mail: | miskrada.radekhiv@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 80200, Україна, Львівська область,Червоноградський р-н, місто Радехів, пр. Відродження, будинок 3 |
3 |
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ФОП «Білецька Юлія Миколаївна» у процедурі закупівлі: Акумулятори для дронів Autel EVO Mах 4T ДК 021:2015: 31440000-2 Акумуляторні батареї (UA-2024-08-30-007452-a) згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. У пп. 8 п. 3 Перелік інших документів, які подає учасник у складі тендерної пропозиції Додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції вимагалось, що учасник подає проєкт договору сканований, заповнений, підписаний та скріплений печаткою (за наявності) зі сторони учасника, згідно з Додатком №3 до тендерної документації. Учасник надав проєкт договору, але не заповнений зі сторони учасника. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно надати сканований, заповнений, підписаний та скріплений печаткою проєкт договору із зазначенням інформації про учасника, згідно з Додатком №3 до тендерної документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.