Період оскарження умов закупівлі - по 03-09-2024, 00:00
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 65 250 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 326,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Бедрій Роман Михайлович |
| Телефон: | 380507503200 |
| E-mail: | bedriy-rm@ukrposhta.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
1 |
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Україна, 46002, Тернопільська обл., місто Тернопіль, ВУЛИЦЯ ПЕТРУШЕВИЧА, будинок 5. ЄДРПОУ 40108819) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1) На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку № 2924 від 05.09.2024 «Про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» (далі-Довідка). У Довідці зазначено: найменування контрагента – Відділ освіти Білецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області; Номер та дата укладення договору - № 38 від 01.02.2023 та предмет договору – Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов’язання своїми силами, засобами, матеріалами (обладнанням) виконати роботи і здати замовнику, а Замовник прийняти і оплатити роботу відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації та в терміни обумовленні цим договором. У наданих: листі-відгуку № 918 від 15.08.2023 «Про виконані роботи» (далі лист-відгук) та договорі № 38 від 01.02.2023 (далі-Договір), зазначено предмет договору: «Послуги з влаштування пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень Комунальний заклад «Великоглибочеська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Ярослава Стецька Білецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області», за адресою: с. Великий Глибочок, вул. Грушевського, 5». Також, у листі відгуку зазначено Договір № 38 від 01.02.2022, а не «від 01.02.2023» (як у договорі та Довідці). НЕВІДПОВІДНІСТЬ у назві предмету договору та даті укладення договору. 1.2.) У пунктах 10 та 11 наданої довідки № 2924 від 05.09.2024 «Відомості про учасника», учасником зазначено, що підписант договору та документів тендерної пропозиції є заступник начальника УПО у Тернопільській області - Лихота Роман Володимирович. Документи та тендерну пропозицію підписано заступником начальника Лихотою Романом Володимировичем. На підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції, учасником надано Довіреність № 24 від 29.12.2023. Проте, надана довіреність не надає заступнику начальника Лихоті Роману Володимировичу повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції, а лише на дії, які пов’язані з представленням інтересів учасника та на дії які пов’язані з підписанням і укладенням самих договорів. НЕВІДПОВІДНІСТЬ у підтверджені повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно до пп. 1.1.1 та пп. 1.1.2. п. 1.1. ч. 1 «Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції подає: «1. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям*: 1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1.1.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого здійснено поставку та/або монтаж системи/систем та/або пристроїв пожежної сигналізації. 1.1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці (пп. 1.1.1. п. 1.1. ч. 1 Цього додатку), у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору.» Відповідно до п. 4 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції подає: «4. Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції: для посадової особи або представника учасника процедури закупівлі: протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику надати: - нову Довідку «Про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» (із врахуванням вимог пп. 1.1.1 п. 1.1 ч. 1 Додатку 2 до тендерної документації) із зазначенням достовірного предмету договору, у відповідності до наданого Договору № 38 від 01.02.2023 укладеного з Відділ освіти Білецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області та позитивний лист відгук від Відділу освіти Білецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області» (із врахуванням вимог пп. 1.1.2 п. 1.1 ч. 1 Додатку 2 до тендерної документації) із зазначенням достовірної дати укладення договору № 38 від 01.02.2023 та/або нової Інформації та документів, які вимагаються замовником у ч. 1 Додатку 2 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції); - довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження заступника начальника Лихоту Романа Володимировича на підписання документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.