Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 84 491,67 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 844,92 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | Львівська філія Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» |
ЄДРПОУ: | 45204941 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ірина Василик |
Телефон: | +380967824978 |
E-mail: | i.vasylyk@grmu.com.ua |
Місцезнаходження: | 79039, Україна, Львівська область,місто Львів, вул. Золота, будинок 42 |
4 |
Замовник надсилає учаснику ДП "Орт-сервіс" ТзОВ "Орт" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.) у складі пропозиції учасника надано Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8), а саме не заповнений рядок із підписом керівника (відсутній підпис) та не заповнено в повному обсязі п 2.9. 1.2.) у складі пропозиції учасника надано Пропозицію із порушенням заповнення кількісного показника продукції. 1.3.) у складі пропозиції учасника надано не повний перелік документів, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі. 2) Посилання на вимогу документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1.) п.4 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 до Документації (Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8)). 2.2.) п. 10 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 до Документації (Пропозиція). 2.3.) п.2 розділу «Документи, що має надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності товару (роботи чи послуги), що він пропонує, вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 до Документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.) Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8). 3.2.) Пропозиція щодо участі у закупівлі відповідно до вимог, що запропоновані Замовником на своєму бланку та за формою пропозиції відповідно до додатку 1. 3.3.) Документи, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, встановленим Замовником у Додатку 3 (сертифікат відповідності та/або свідоцтво про визнання відповідності та/або декларацію про відповідність та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або паспорт виробника та/або експлуатаційні документи тощо). Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.