Період оскарження умов закупівлі - по 11-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 40 194 624,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 401 946,24 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 200 000,00 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 40848524 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Євгеній Чуйко |
| Телефон: | +380577253217 |
| E-mail: | y.chuiko@czo.kh.city |
| Місцезнаходження: | 61052, Україна, Харківська область,місто Харків, вул.Конторська, будинок 35 |
| Замовник(и): | Комунальне підприємство "Харківводоканал" |
6 |
Зведена інформація про перелік виявлених невідповідностей в тендерній пропозиції учасника. Посилання на вимогу (вимоги тендерної документації, щодо якої (яких виявлені невідповідності): 1. Додаток 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: Довідку в довільній формі про те, що Учасник має в своєму штаті в Україні (без залучення іноземних спеціалістів) акредитованих виробником фахівців, не менше 3 осіб, які виконують: - інструктаж по виконанню монтажних робіт персоналу, який буде виконувати монтаж; - приймання обладнання та його складових частин (Товару) спільно із Покупцем «по якості та комплектності», - огляд обладнання (Товару) до монтажу з наданням Акта огляду та дозволу на установку; - контроль правильності та якості монтажу та випробувань на весь період робіт (виконання робіт по зборці Товару, консервації, монтажу, налагоджувальних випробуваннях, першого вмикання та процедуру 8-годинної пробної експлуатації для підтвердження потрібних властивостей Товару); - видачу письмового дозволу на введення обладнання (Товару) в експлуатацію; - сервісне обслуговування; - навчання персоналу Покупця з експлуатації Товару. Довідка повинна містити ПІБ таких працівників та найменування їх посад. Крім того, Учасник надає: - дійсні сертифікати/дозволи/посвідчення про акредитацію працівника виробником Товару; - дійсні сертифікати/дозволи/посвідчення на кожного зазначеного працівника про допущення до роботи в електроустановках напругою до 1000 В, та не менше одного працівника про допущення до роботи в електроустановках напругою понад 1000 В. Сертифікати/дозволи/посвідчення повинні бути чинними не менше, ніж до кінця дії договору, укладеного за результатами цієї закупівлі. Допускається залучення Учасником резидентом(нерезидентом) фахівців, акредитованих виробником, за договором підряду, не менше 3 осіб. У такому разі Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі про те, що Учасник має договір підряду для належного виконання: - інструктажу по виконанню монтажних робіт персоналу, який буде виконувати монтаж; - приймання обладнання та його складових частин (Товару) спільно із Покупцем «по якості та комплектності», - огляду обладнання (Товару) до монтажу з наданням Акта огляду та дозволу на установку; - контролю правильності та якості монтажу та випробувань на весь період робіт (виконання робіт по зборці Товару, консервації, монтажу, налагоджувальних випробуваннях, першого вмикання та процедуру 8-годинної пробної експлуатації для підтвердження потрібних властивостей Товару); - видачі письмового дозволу на введення обладнання (Товару) в експлуатацію; - сервісного обслуговування; - навчання персоналу Покупця з експлуатації Товару. Довідка повинна містити ПІБ таких працівників та найменування їх посад. Крім того, Учасник надає: - зазначений в довідці договір підряду; - дійсні сертифікати/дозволи/посвідчення про акредитацію працівника виробником Товару; - дійсні сертифікати/дозволи/посвідчення на кожного зазначеного працівника про допущення до роботи в електроустановках напругою до 1000 В, та не менше одного працівника про допущення до роботи в електроустановках напругою понад 1000 В. Договір підряду, сертифікати/дозволи/посвідчення повинні бути чинними не менше, ніж до кінця дії договору, укладеного за результатами цієї закупівлі. 2. П. 8 «Розмір, умови надання, умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ тендерної документації: «Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; 3) ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 п. 47 Особливостей.» Перелік виявлених невідповідностей: 1. Додаток 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасник не надав: - дійсні сертифікати/дозволи/посвідчення на кожного зазначеного працівника про допущення до роботи в електроустановках напругою до 1000 В, та не менше одного працівника про допущення до роботи в електроустановках напругою понад 1000 В. 2. П. 8 «Розмір, умови надання, умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ тендерної документації В п.3. Банківської гарантії № 2447/08/А/BG від 08.08.2024 року зазначено: «Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником-принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання учасником-принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; 3) ненадання учасником-принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 п. 47 Особливостей.» Тендерна документація на закупівлю за предметом: Газовий генератор: газопоршнева установка за кодом ДК 021:2015: 31120000-3 «Генератори» № UA-2024-08-06-011532-a затверджена рішенням уповноваженої особи комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» від « 08 » серпня 2024 р. протокол № 15/3. У банківській гарантії № 2447/08/А/BG від 08.08.2024 р. визначено, що тендерна документація затверджена рішенням уповноваженої особи комунального підприємства "Централізована закупівельна організація Харківської міської ради" від " 06 " серпня 2024 р. протокол № 15/2. Перелік інформації та /або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Додаток 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати: Дійсні сертифікати/дозволи/посвідчення на кожного зазначеного працівника про допущення до роботи в електроустановках напругою до 1000 В, та не менше одного працівника про допущення до роботи в електроустановках напругою понад 1000 В: Маляренко В., Тирса А., Зеленський М.. Сертифікати/дозволи/посвідчення повинні бути чинними не менше, ніж до кінця дії договору, укладеного за результатами цієї закупівлі. або (в разі заміни/зміни працівників): Довідку в довільній формі про те, що Учасник має в своєму штаті в Україні (без залучення іноземних спеціалістів) акредитованих виробником фахівців, не менше 3 осіб, які виконують: - інструктаж по виконанню монтажних робіт персоналу, який буде виконувати монтаж; - приймання обладнання та його складових частин (Товару) спільно із Покупцем «по якості та комплектності», - огляд обладнання (Товару) до монтажу з наданням Акта огляду та дозволу на установку; - контроль правильності та якості монтажу та випробувань на весь період робіт (виконання робіт по зборці Товару, консервації, монтажу, налагоджувальних випробуваннях, першого вмикання та процедуру 8-годинної пробної експлуатації для підтвердження потрібних властивостей Товару); - видачу письмового дозволу на введення обладнання (Товару) в експлуатацію; - сервісне обслуговування; - навчання персоналу Покупця з експлуатації Товару. Довідка повинна містити ПІБ таких працівників та найменування їх посад. Крім того, Учасник надає: - дійсні сертифікати/дозволи/посвідчення про акредитацію працівника виробником Товару; - дійсні сертифікати/дозволи/посвідчення на кожного зазначеного працівника про допущення до роботи в електроустановках напругою до 1000 В, та не менше одного працівника про допущення до роботи в електроустановках напругою понад 1000 В. Сертифікати/дозволи/посвідчення повинні бути чинними не менше, ніж до кінця дії договору, укладеного за результатами цієї закупівлі. або (в разі залучення Учасником резидентом(нерезидентом) фахівців, акредитованих виробником, за договором підряду): Допускається залучення Учасником резидентом(нерезидентом) фахівців, акредитованих виробником, за договором підряду, не менше 3 осіб. У такому разі Учасник надає довідку в довільній формі про те, що Учасник має договір підряду для належного виконання: - інструктажу по виконанню монтажних робіт персоналу, який буде виконувати монтаж; - приймання обладнання та його складових частин (Товару) спільно із Покупцем «по якості та комплектності», - огляду обладнання (Товару) до монтажу з наданням Акта огляду та дозволу на установку; - контролю правильності та якості монтажу та випробувань на весь період робіт (виконання робіт по зборці Товару, консервації, монтажу, налагоджувальних випробуваннях, першого вмикання та процедуру 8-годинної пробної експлуатації для підтвердження потрібних властивостей Товару); - видачі письмового дозволу на введення обладнання (Товару) в експлуатацію; - сервісного обслуговування; - навчання персоналу Покупця з експлуатації Товару. Довідка повинна містити ПІБ таких працівників та найменування їх посад. Крім того, Учасник надає: - зазначений в довідці договір підряду; - дійсні сертифікати/дозволи/посвідчення про акредитацію працівника виробником Товару; - дійсні сертифікати/дозволи/посвідчення на кожного зазначеного працівника про допущення до роботи в електроустановках напругою до 1000 В, та не менше одного працівника про допущення до роботи в електроустановках напругою понад 1000 В. Договір підряду, сертифікати/дозволи/посвідчення повинні бути чинними не менше, ніж до кінця дії договору, укладеного за результатами цієї закупівлі. 2. 8 «Розмір, умови надання, умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ тендерної документації Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен: Привести банківську гарантію № 2447/08/А/BG від 08.08.2024 р. у відповідність до вимог тендерної документації, шляхом внесення змін до банківської гарантії № 2447/08/А/BG від 08.08.2024 р., а саме: «Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією: 1) відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; 3) ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 п. 47 Особливостей. … тендерна документація затверджена рішенням уповноваженої особи комунального підприємства "Централізована закупівельна організація Харківської міської ради" від " 08 " серпня 2024 р. протокол № 15/3.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.