Період оскарження умов закупівлі - по 04-08-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 3 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 17,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство Дніпропетровської обласної ради «Аульський водовід» |
ЄДРПОУ: | 34621490 Досьє YouControl |
Сайт: | https://www.aulivoda.org.ua/ |
Контактна особа: | Усатенко Вікторія |
Телефон: | 380633037439 |
E-mail: | tenderkpdorav@gmail.com |
Місцезнаходження: | 52300, Україна, Дніпропетровська область,смт Аули, Кам′янський район, Криничанська територіальна громада, комплекс будівель та споруд № 2 (колишня Аулівська с/р) |
2 |
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами та доповненнями), уповноваженою особою КП ДОР «Аульський водовід» (надалі-Замовник) були виявлені невідповідності при розгляді тендерної пропозиції учасника, ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ (надалі-Учасник) з предмету закупівлі: Освітлювальне обладнання (ДК 021:2015 – 31530000-0 - Частини до світильників та освітлювального обладнання) (оголошення № UA-2024-07-30-005478-a) (далі-Закупівля). Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: 1. Відповідно до вимоги підпункту 1.1. пункту 1 розділу І Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки (у разі використання), що містить інформацію про наявність в учасника власного/ орендованого магазину/складу відповідного товару в межах міста Кам’янського (Дніпропетровської області) (зазначити правові підстави володіння/користування та чітку адресу в місті Кам’янському). На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник у складі своєї тендерної пропозиції таку довідку не надав. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження в електронну систему закупівель довідку в довільній формі на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки (у разі використання), що містить інформацію про наявність в учасника власного/ орендованого магазину/складу відповідного товару в межах міста Кам’янського (Дніпропетровської області) (зазначити правові підстави володіння/користування та чітку адресу в місті Кам’янському). 2. Відповідно до вимоги підпункту 1.2. пункту 1 розділу І Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати документ, що посвідчує правове використання магазину/складу відповідного товару в межах міста Кам’янського (Дніпропетровської області), а саме: право власності/право користування строком дії не менше ніж до 31.12.2024 р., виданих на ім’я учасника. Якщо учасник використовує магазин/склад відповідного товару в межах міста Кам’янського (Дніпропетровської області)на підставі договору оренди, надати в складі тендерної пропозиції відповідний діючий договір оренди разом з актом приймання-передачі (якщо він передбачений). На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник у складі своєї тендерної пропозиції такий документ не надав. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження в електронну систему закупівель документ, що посвідчує правове використання магазину/складу відповідного товару в межах міста Кам’янського (Дніпропетровської області), а саме: право власності/право користування строком дії не менше ніж до 31.12.2024 р., виданих на ім’я учасника. Якщо учасник використовує магазин/склад відповідного товару в межах міста Кам’янського (Дніпропетровської області)на підставі договору оренди, надати в складі тендерної пропозиції відповідний діючий договір оренди разом з актом приймання-передачі (якщо він передбачений). 3. Відповідно до вимоги пункту 2 розділу V Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати лист у довільній формі на фірмовому бланку за підписом уповноваженої (них) особи (іб), яка (і) підписали пропозицію та/або буде підписувати договір про закупівлю та завірена печаткою (у разі використання), яким учасник підтверджує, що в межах даної закупівлі, не пропонує (не продає) Замовнику товари походженням з Російської Федерації /Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, оскільки учасником (тендерною пропозицією учасника) враховано те, що Замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник у складі своєї тендерної пропозиції такий лист не надав. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження в електронну систему закупівель лист у довільній формі на фірмовому бланку за підписом уповноваженої (них) особи (іб), яка (і) підписали пропозицію та/або буде підписувати договір про закупівлю та завірена печаткою (у разі використання), яким учасник підтверджує, що в межах даної закупівлі, не пропонує (не продає) Замовнику товари походженням з Російської Федерації /Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, оскільки учасником (тендерною пропозицією учасника) враховано те, що Замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.