Підставою для проведення закупівлі є постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 р. № 1275 « Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» пункт 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 46 295,05 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 231,48 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А1872 |
| ЄДРПОУ: | 26615182 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Федорець |
| Телефон: | 380500446472 |
| E-mail: | a1872@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог пп.2 п.2 Додатку 2 Оголошення у складі пропозиції відсутня копія паспорту (для фізичних осіб – підприємців). 2. Посилання на вимогу (вимоги) Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пп.2 п.2 Додатку 2 Оголошення: «Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf або аналогу) в складі своєї пропозиції наступні документи: 2. Копію паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб-підприємців).». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. По п.1.1. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати копію паспорту (для фізичних осіб-підприємців).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.