Закупівлю оголошено - 26-07-2024, 08:41. Дата останніх змін - 05-09-2024, 12:02

Генератор

Генератор... Державна закупівля - UA-2024-07-26-000161-a Генератор від замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" від 7/26/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-07-26-000161-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 26-07-2024, 08:41
по 01-08-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 01-08-2024, 12:00
по 07-08-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 07-08-2024, 13:40
по 07-08-2024, 14:03

Дизель – генераторна установка, в т.ч. щит АВР

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1418567.55
1 418 567,55 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:14 185,68 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
ЄДРПОУ:08305644 Досьє YouControl
Сайт:http://charz.com.ua
Контактна особа:Відділ закупівель
Телефон:380952492851
E-mail:tender005@ukroboronprom.com
Місцезнаходження:
63501, Україна, Харківська область,Чугуїв, м. Чугуїв, МІКРОРАЙОН АВІАТОР
4



Інформація про скасування закупівлі

Статус:

Невдале скасування

Опис скасування закупівлі/лоту:

Керуючись п.п.3 п. 6.37 Порядку закупівель підприємствами Державного концерну «Укроборонпром»/Акціонерного товариства «Українська оборонна промисловість» в умовах правового ре-жиму воєнного стану затвердженого Наказом №246 від 12.06.2023 та п.п.3 п.1 Розділу 6 Конкурсної документації виникла необхідність у відміні спрощеної закупівлі UA-2024-07-26-000161-a Генератор, що була оголошена 26.07.2024.

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

22-08-2024, 14:54

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Лот 1.
1 418 567,55 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 07-08-2024, 13:40
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Дизель – генераторна установка, в т.ч. щит АВР

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-09-2024
31120000-3
Генератори


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Ім'я:
ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ»   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, , , Алтухов Дмитро Леонідович
Остаточна пропозиція:
1 390 450 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 390 450 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
29-08-2024, 17:22

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 27-08-24, 10:23:05
24

Шановний Учаснику! Під час розгляду Вашої пропозиції виявлено деякі невідповідності в документах, а саме: 1. Відповідно до п.4. Додатку 1 до Конкурсної документації, Учасник повинен надати заповнену форму технічної специфікації згідно з Додатком 3, що підрозуміває зазначення конкретних кількісних та якісних параметрів технічних характеристик Обладнання, запропонованого до постачання Учасником, які можна порівняти із параметрами, необхідними Організатору закупівлі. 2. Відповідно до п.1. Додатку 1 до Конкурсної документації, Учасник повинен надати підтвердження виконання аналогічного договору, зазначеного у п.1 поданої формі №1 у вигляді листа - відгуку чи видаткових накладних. Оскільки контрагентом Учасника у даному випадку виступає підприємство АТ «УОП», очікуємо цю інформацію на електронну пошту відповідальної особи, вказану для подачі документів у частині II Додатку 1 Конкурсної документації. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, направляємо вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Відповідальна особа Організатора конкурсу UA-2024-07-26-000161-а

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 28-08-24, 10:23:05
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-07-26-000161-a-b2
Номер договору:
93-29012-24/24
Дата підписання договору:
03-09-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 03-09-2024 по 26-09-2025
1 390 450 UAH
Ціна договору
1 390 450 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАДІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , 80410, Львівська обл., Кам'янка-Бузький район, село Тишиця, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 19А, , Карпюк Денис
Остаточна пропозиція:
1 389 900 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 389 900 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАДІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"   Досьє YouControl
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, , , 80410, Львівська обл., Кам'янка-Бузький район, село Тишиця, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 19А, , Карпюк Денис
Остаточна пропозиція:
1 389 900 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 389 900 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
16-08-2024, 12:19

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 08-08-24, 17:21:44
24

Шановний учаснику! За результатами проведеного конкурсу Генератор (UA-2024-07-26-000161-а), на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації направляємо вимогу про усунення встановлених невідповідностей у Вашій Конкурсній пропозиції, а саме: відсутність наступних документів, зазначених у I частині документів, що подаються учасником у період подання пропозицій (Додаток 1 Конкурсної документації). 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів відсутні: - Довідка за формою №1 з інформацією про досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 2 (двох) аналогічних раніше укладених договорів загальною сумою не менше, ніж 1 500 000,00 грн (один мільйон п’ятсот тисяч гривень), без ПДВ); - листи-відгуки, або видаткові накладні, або акти чи інші подібні документи, що підтверджують факт повного виконання усіх договорів, зазначених у довідці за формою №1 (виконання у розмірі 100% від суми кожного договору). Якщо інформація на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору стосується одного з підприємств АТ «УОП», у такому разі запитувані документи надаються відповідальній особі разом з документами Частини ІІ Додатку І Конкурсної документації.* 2. На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі Обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у випадку, якщо Учасник не є виробником пропонованого Обладнання, відсутній: - Сертифікат дилера/дистриб’ютора або лист про представництво інтересів виробника, або інший документ, що підтверджує наявність відносин з виробником. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь строк постачання товару. 3. Відсутня Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (за наявності) про наявність, на території України сервісної служби, а також можливість сервісної підтримки в гарантійний і після гарантійний період експлуатації Обладнання. Скановані копії документів від виробника Обладнання або довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (за наявності) про підтвердження Учасником можливості проведення пусконалагоджувальних робіт та монтажу Обладнання. 4. На підтвердження фінансової спроможності, якщо Учасник є юридичною особою – резидентом, відсутня: - остання затверджена річна фінансова звітність (за 2023 рік форма №1 «Баланс» та форма №2 «Звіт про фінансові результати» відповідно до вимог п. 4 Додатку 2 Конкурсної документації). 5. Відсутні Документи що підтверджують права підпису пропозиції: для юридичних осіб-резидентів: - Наказ або рішення засновників про призначення керівника; - Довіреність або доручення на особу, яка підписала пропозицію (документ надається у разі якщо пропозицію підписує не керівник). Крім того, Учасник повинен документи, зазначені у II частині Додатку 1 Конкурсної документації - документи, що подаються Учасником протягом 2 робочих днів з моменту переходу до розгляду пропозиції (з моменту переходу пропозиції на етап «Кваліфікація»)*, а саме: 1. Документи що підтверджують права підпису договору для юридичних осіб-резидентів: - документ, що підтверджує повноваження особи на підписання договору (рішення учасника (акціонера) або наказ про призначення на посаду уповноваженої особи - керівника, або довіреність на право укладення договору тощо); 2. Інші документи, що подаються Учасником для юридичних осіб-резидентів: - витяг з ЄДР; - схематичне зображення структури власності (за винятком випадків, якщо потенційний діловий партнер — державний орган, установа, державне (казенне) підприємство). 3. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/), згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення учасника-переможця (юридичної особи). Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача*. 4. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/), згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи/фізичної особи учасника конкурсу, що уповноважена на підписання Договору. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача*. *Допускається направлення документів Учасником відповідальній особі за надання роз’яснень щодо Конкурсної документації на ел. адресу tender005@ukroboronprom.com після завершення аукціону. Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження оновлених документів у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження цієї вимоги. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозиція Вашої компанії буде відхилена згідно з п.3 Розділу 5 конкурсної документації. З повагою, Відділ закупівель +380 (095) 249-28-51

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 09-08-24, 17:21:44

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАДІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 389 900 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 389 900 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 390 450 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 390 450 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:26-07-2024, 08:41:05
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:26-07-2024, 08:41:05
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ