Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 190 116,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 41 901,16 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 125 700,00 UAH |
| Замовник: | Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор" |
| ЄДРПОУ: | 05523814 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бех Михайло Михайлович |
| Телефон: | 380931810592 |
| E-mail: | zakupkylvivavtodor@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79035, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ПАСІКИ ГАЛИЦЬКІ, будинок 7 |
6 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у тендерній пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7» поданій по закупівлі: Блоки безперебійного живлення 24V/220V із запасними частинами (ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок) ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1) 2. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наступними інформацією та документами: 2.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність в учасника процедури обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та її документальним підтвердженням (Учасник надає дану інформацію згідно наведеної нижче форми та повинен її дотримуватись): 2.2. Для підтвердження відповідності вимогам матеріально-технічної бази у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: - копії документів (накладні, оборотно-cальдова відомість), що підтверджують право власності та/або користування (обов’язково в довідці має бути зазначено офіс, комп’ютерна техніка, та інше обладнання, яке використовує учасник). У разі якщо матеріальні засоби (обладнання) та приміщення знаходиться у користуванні, то учасник повинен надати копії діючих договорів оренди (користування, акти прийому – передачі, тощо), термін дії договорів повинен бути не менше ніж до 31.12.2024 року. На виконання вищезазначеного надав довідку про наявність матеріально-технічної бази та технологій №23/07/2 від 23.07.2024 р., в якій зазначив : пункт 2 - офісне приміщення, орендоване в ВНЗ «Київського економічного інституті менеджменту» у формі ТОВ №1-08/11/2023 від 08.11.2023 року, відповідно п.10.1 зазначено, що даний договір укладається терміном на один календарний рік. А відповідно до вимог пункту 2.2 термін дії договорів повинен бути не менше ніж до 31.12.2024 року; пункт 5 - значиться комп’ютер Dell IdearPad C-340-15, така сама назва і в оборотно-сальдовій відомості, а у видатковій накладній № 2 від 29.12.2022 року зазначено Dell IdearPad C-340-15 (81 N5008JRA), дана накладна, а також назва в оборотно-сальдовій відомості викладена на іншій мові, Відповідно до пункту 7 розділу 1 Загальні положення чітко зазначено Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. У разі надання тендерної пропозиції та усіх документів іншою мовою, вони повинні мати офіційний переклад на українську мову. 2) 3. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, наступною інформацією: 3.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для виконання договору (Учасник надає дану інформацію згідно наведеної нижче форми та повинен її дотримуватись): *Зазначити дану інформацію по досвіду роботи за спеціальністю та за посадою через дріб. Для документального підтвердження наявності працівників Учасники в складі документів тендерної пропозиції надають завірену копію штатного розпису (з можливим ретушуванням зарплатно-фінансових показників), копії наказів про призначення та копії дипломів. На виконання вищезазначеного учасник надав копію штатного розпису, копії наказів про призначення та копії дипломів, а також довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації № 23/07/3 від 23.07.2024 року, поряд з тим в довідці виявлено неточності: Пункт 1 - в працівника Валерко Анатолія Михайловича невірно зазначено найменування навчального закладу, копія диплому надана на іншій мові. Відповідно до пункту 7 розділу 1 Загальні положення чітко зазначено Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Пункт 5 - працівник Янченко Олександр Миколайович, прийнятий на роботу наказом SEM00000009-0000000038 від 19.02.24, з 20.02.2024, досвід роботи зазначено 6 років/6 місяців, що не відповідає дійсності. 3) Згідно додатку 4 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Пункт 9. Учасником в складі тендерної пропозиції надається довідка із зазначенням інформації про країну (країни) походження товару. На виконання вищезазначеного учасник надав довідку № 23/07/13 від 23.07.2024 р, проте в розділі найменування товару зазначив п.1Блок безперебійного живлення 24V/220V (з одним акумулятором) п.2Блок безперебійного живлення 24V/220V (з двома акумулятором). Проте, в порівняльній таблиці зазначено блок безперебійного живлення СЕА-ДБЖО 3kW 24V Life PV CAN-2 та СЕА-ДБЖО 3kW 24V Life PV CAN-3. Отже, встановлено невідповідність у вище зазначених документах. Враховуючи вищевикладене, Учаснику торгів ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7» необхідно привести у відповідність інформацію та документи відповідно до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.