Період оскарження умов закупівлі - по 29-07-2024, 00:00
Найменування замовника: Головне управління Національної поліції в Житомирській області. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 40108625. Категорія замовника: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Назва предмета закупівлі: Код ДК 021:2015: 31150000-2 - Баласти для розрядних ламп чи трубок (Зарядні станції EcoFlow або еквівалент). Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 709 985,00 грн. з ПДВ. Код економічної класифікації видатків бюджету: 3110. Вид закупівлі: відкриті торги з особливостями. Орієнтовний початок проведення: липень 2024 року. Джерело фінансування: кошти загального фонду державного бюджету та коштів місцевого бюджету.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 709 985,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 099,85 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Національної поліції в Житомирській області |
| ЄДРПОУ: | 40108625 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лілія Масна |
| Телефон: | +380412407625 |
| E-mail: | lilia-04@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна |
4 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності, відповідно підготовлено вимогу про усунення невідповідностей: На виконання вимог тендерної документації учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції не надав: - копії аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору); - інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей; - згоду з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 2 до тендерної документації). Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: У складі тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям: - Розділ 1. (Додаток 1 до тендерної документації). 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: № з/п Кваліфікаційні критерії Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям** 1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. 1.1.4. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. (Листи відгуки мають бути виключно позитивними). Аналогічний договір — це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015. Аналогічний договір має надаватися з додатками, специфікацією, додатковою угодою, тощо до аналогічного договору, що зазначені, як невід’ємні частини договору. Їх відсутність буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. - Розділ 2. (Додаток 1 до тендерної документації). Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 цього пункту. Якщо на момент подання тендерної пропозиції учасником в електронній системі закупівель відсутня технічна можливість підтвердження учасником відсутності окремих підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей, шляхом самостійного декларування в електронній системі, то факт подання тендерної пропозиції вважається самостійним декларуванням відсутності таких підстав для відмови йому в участі в торгах за вимогами пункту 47 Особливостей; - Розділ 4. (Додаток 1 до тендерної документації). Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). Інші документи від Учасника: п.9. Згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 2 до тендерної документації) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації або у вигляді довідки в довільній формі. Вимога про усунення невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. (Листи відгуки мають бути виключно позитивними). Аналогічний договір — це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015. Аналогічний договір має надаватися з додатками, специфікацією, додатковою угодою, тощо до аналогічного договору, що зазначені, як невід’ємні частини договору. Їх відсутність буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника - згоду з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 2 до тендерної документації). Всі документи мають бути подані відповідно вимог визначених Додатком 1 та до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.