Період оскарження умов закупівлі - по 17-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 323 817,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 619,09 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 9 714,51 UAH |
Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
ЄДРПОУ: | 02125740 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Колеснік Лариса Петрівна |
Телефон: | 380661525326 |
E-mail: | bkzkor@gmail.com |
Місцезнаходження: | 07801, Україна, Київська область,БОРОДЯНКА, ВУЛИЦЯ СЕМАШКО, 157 |
Замовник(и): | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
2 |
Замовником-ЦЗО під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: тендерна пропозиція не містить документи згідно вимог: 1) п.п. 7 п. 4 р. 3 (Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасника процедури закупівлі, який отримав цю тендерну документацію у встановленому порядку, буде свідчити, що Учасник процедури закупівлі, що бере участь в цих торгах, повністю усвідомлює зміст та вимоги цієї тендерної документації, що підтверджується відповідним листом Учасника у складі його тендерної пропозиції), 2) п.п. 18 п. 4 р 3 (Замовник-ініціатор при необхідності має право відкоригувати обсяги/кількість, вартість предмету закупівлі відповідно до їх фактичних показників на дату укладення договору із зазначенням зменшеної вартості предмета закупівлі відповідно до відкоригованих обсягів/кількості предмету закупівлі шляхом підписання сторонами договору відповідної додаткової угоди до договору, про що Учасником додатково гарантується відповідним листом у складі тендерної пропозиції), 3) лист від Учасника в довільній формі, в якому обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (п. 1 ч 2 Додатку 1 до тендерної документації), 4) Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, виданий на ім’я учасника, стосовно оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом, виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України, державним органом сертифікації відповідно до вимог сфери акредитації, зокрема ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT). Сертифікат повинен бути виданий не раніше 2023 року та повинен бути чинним на момент подачі пропозиції (п. 3 ч. ІІ Додатку 2 до тендерної документації), 5) довідки, датовані поточним роком, але не пізніше закінчення періоду подання пропозицій, щодо відкритих рахунків та стану залишку коштів на рахунку(ах) не менше ніж сума пропозиції учасника, в банківських установах, в яких обслуговується учасник (надано довідки банків з меншою сумою ніж сума пропозиції), 6) лист від виробника з накладеним електронним підписом посадової особи виробника на ім’я учасника, за змістом якого виробник гарантує поставку товару учаснику для подальшого продажу електричних акумуляторів для потреб Замовника із зазначенням найменування Замовника, ідентифікатору закупівлі, предмету закупівлі та найменування товару з наданням документів, що свідчать, що учасник є офіційним дилером (представником) виробника або, у разі, якщо учасник не співпрацює з виробником, а здійснює закупівлю електричних акумуляторів у офіційних дилерів(представників) виробника в Україні – лист з накладеним електронним підписом уповноваженої особи дилера(представника) виробника товару на ім’я учасника, за змістом якого дилер(представник) виробника гарантує поставку товару учаснику для подальшого продажу електричних акумуляторів для потреб Замовника із зазначенням найменування Замовника, ідентифікатору закупівлі, предмету закупівлі та найменування товару з наданням документів, від виробника що свідчать, що дилер (представник) виробника є офіційним представником (дилером) виробника. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником-ЦЗО після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником-ЦЗО в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.