Період оскарження умов закупівлі - по 06-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 066 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 330,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 23357437 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://miskautopark.dp.ua/ |
| Контактна особа: | Ірина Юрчишина |
| Телефон: | +380931126230 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49003, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, вулиця 128-ї Бригади Тероборони (Курчатова), будинок 8 |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не надав сертифікат відповідності на товар з зазначенням відповідного ТУ та протоколи випробувань. Посилання на вимогу (вимоги), щодо якої (яких) виявлені невідповідності у підпункті 26 пункту 1 Додатку 5 тендерної документації: «ДБЖ повинен мати сертифікат відповідності з зазначенням відповідного ТУ та протоколи випробувань (додати до тендерної пропозиції).»; у підпункті 26 пункту 2 Додатку 5 тендерної документації: «Пристрій повинен мати сертифікат відповідності з зазначенням відповідного ТУ та протоколи випробувань (додати до тендерної пропозиції).». Перелік документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Сертифікат відповідності з зазначенням відповідного ТУ та протоколи випробувань.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.