Період оскарження умов закупівлі - по 06-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 144 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 720,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 Дніпровського району м. Києва" |
| ЄДРПОУ: | 26188946 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Корінець Ірина Василівна |
| Телефон: | 380976883891 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 02125, Україна, Київська область,Київ, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26 |
4 |
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації Учасником у складі своєї пропозиції мають бути подані інші документи, в т.ч. Статут зі змінами та доповненнями (у разі наявності зареєстрованих змін) або інший установчий документ (для юридичних осіб) Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано файли модульний статут та файли 9574-1.pdf і рішення учасника.pdf, якими затверджено модельний статут установчим документом Товариства. Файли 9574-1.pdf та учасника.pdf дублюють один одного, але мають різний зміст документу. Крім того тендерна пропозиція Учасника надана Учасником у файлі Додаток 1 містить інформацію про поставку 8 шт. замість 4шт, як це зазначено у вимогах до закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлену тендерну пропозицію про поставку вірної кількості товару та оновлені корпоративні документи, а саме Протоколи(Рішення) зборів Товариства, які діють на момент проведення закупівлі відповідно до змін зазначених у Витягу. Також просимо зазначити, який документ про затвердження Модульного Статуту є вірним.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.