Період оскарження умов закупівлі - по 01-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 154 158,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 541,58 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Національної поліції в Харківській області |
| ЄДРПОУ: | 40108599 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://hk.npu.gov.ua |
| Контактна особа: | Ірина Ключник |
| Телефон: | +380577308508 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
За результатом розгляду встановлено невідповідності, а саме: 1. Відповідно до вимог пп. 4 п. 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) додатку № 1 до тендерної документації Учасник повинен надати заповнену форму «Загальні відомості про учасника» у вигляді, наведеному у додатку 4 до тендерної документації. Надана Учасником форма «Загальні відомості про учасника» (файл 1_Додаток_4_Загальні_відомості_новий.pdf) містить лише підпис без зазначення посади, прізвища та ім’я уповноваженої особи. Зазначені невідповідності в інформаціях та/або документах, які надані Учасником процедури закупівлі на виконання вимог документації, в т.ч. технічної специфікації до предмета закупівлі, є помилками, виправлення яких не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З метою усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати підписану заповнену форму «Загальні відомості про учасника» із зазначенням посади, прізвища та ім’я уповноваженої особи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.