Період оскарження умов закупівлі - по 30-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 37 833,50 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 378,34 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Акціонерне товариство "Укртрансгаз" |
ЄДРПОУ: | 30019801 Досьє YouControl |
Сайт: | http://utg.ua/ |
Контактна особа: | Тищенко Наталія Миколаївна |
Телефон: | 0444612354 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01021, Україна, Київська область,Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1 |
2 |
1) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: На виконання вимог підпункту 2.1.1 пункту 2 розділу І Додатка ІІ до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію договору № 49 від 24 липня 2023 року укладеного з КП «Управляюча компанія «Житлокомунсервіс» про закупівлю товарів «код ДК 021:2015: 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура» (файл «Досвід.pdf»). На виконання підпункту 2.1.2 пункту 2 розділу І Додатка ІІ до тендерної документації Учасником надано скановані копії видаткових накладних: № 76 від 27.07.2023, № 79 від 25.08.2023, № 86 від 25.09.2023, № 2 від 29.01.2024 (файл «Досвід.pdf»), які не містять інформації про номер та дату укладення договору, сканована копія якого надана на виконання вимог підпункту 2.1.1, що є порушенням вимог підпункту 2.1.2 пункту 2 розділу І Додатка ІІ до тендерної документації. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Підпункт 2.1 пункту 2 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації: 2. Інформація, що підтверджує відповідність учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційному/-им критерію/-ям, у вигляді сканованої/-их копії/-й документа/-тів, в т.ч.: 2.1. Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1.1.Сканкопія/-ї договору/-ів** про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. 2.1.2.Сканована/-і копія/-ї видаткової/-их накладної/-их та/або акту/-ів приймання-передачі товару, які підтверджують виконання аналогічного договору (частково/повністю). В документах, які зазначені в даному пункті, серед іншого, повинна міститись інформація про номер/-и та дату/-и укладання договору/-ів, сканкопія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 2.1.1. * Під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку: - товару, визначеного за показником четвертої цифри основного словника ДК 021:2015 предмета закупівлі, зазначеного в даній тендерній документації та/або - товару, який повинен відповідати за видом/номенклатурою товару, зазначеного в даній тендерній документації. ** Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі надання більш ніж однієї сканованої копії аналогічного договору, належним виконанням підпункту 2.1.2 є надання сканованої копії/-й видаткової/-их накладної/-их та/або акту/-ів приймання-передачі товару хоча б по одному договору, який/-і наданий/-і на виконання вимог підпункту 2.1.1. ІНФОРМАЦІЯ ТА/АБО ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати документи, що підтверджують відповідність учасника встановленому замовником кваліфікаційному критерію відповідно до вимог, наведених у підпункті 2.1 пункту 2 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації. 2) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: На виконання вимог підпункту 3.3 пункту 3 розділу І Додатка ІІ до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано Наказ № 2/14 від 19.09.2014 року (файл «Повноваження та установчі.pdf») щодо виконання обов’язків Генерального директора Товариства, який за своїм змістом в частині дати призначення та назви посади суперечить наданому Учасником рішенню про призначення керівника, а саме: Протоколу загальних зборів засновників № 1/16 від 20 січня 2016 року (далі - Протокол) (файл «Повноваження та установчі.pdf»), де пунктом 5 Протоколу вирішено обов’язки Директора покласти на Гирича Володимира Миколайовича. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Підпункт 3.3 пункту 3 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації: 3. Інша інформація, яка вимагається замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону: 3.3. Інформація у вигляді документа/-ів, що підтверджує/-ють повноваження посадової особи та представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: 3.3.1. Керівника учасника-юридичної особи. При цьому: a) повноваження керівника учасника-юридичної особи підтверджуються сканованими копіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій таких документів: - рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення); - наказ про призначення керівника; - установчий/-і документ/-и (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення; сканована копія з оригіналу або копії документу). Учасниками, які здійснюють діяльність на підставі Модельного статуту, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 №367 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності», надаються: - довідка учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника закупівлі, щодо ведення діяльності учасника на підставі Модельного статуту шляхом обрання варіантів «за замовчуванням» або - модельний статут у діючій редакції, з обраними учасником положеннями модельного статуту, завіреного підписом уповноваженої особи учасника закупівлі. ІНФОРМАЦІЯ ТА/АБО ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати Наказ про призначення керівника відповідно до Протоколу загальних зборів засновників № 1/16 від 20 січня 2016 року. 3) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: На виконання вимог підпункту 3.6 пункту 3 розділу І Додатка ІІ до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано розрахунок ціни тендерної пропозиції вих. № 314 від 25.06.2024р. (файл «Розрахунок ціни _1.pdf») не за формою, яка наведена у продовженні ІІІ Додатка ІІ до тендерної документації, крім того вказана в розрахунку стартова (початкова) ціна тендерної пропозиції (сума без ПДВ) не відповідає ціні тендерної пропозиції введеній/внесеній Учасником в електронній формі через електронну систему закупівель при поданні тендерної пропозиції. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Підпункт 3.6 пункту 3 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації: 3. Інша інформація, яка вимагається замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону: 3.6.Документ/и, що підтверджує стартову (початкову) ціну тендерної пропозиції введеної/внесеної учасником в електронній формі через електронну систему закупівель при поданні тендерної пропозиції: 3.6.1. Інформація про цінову пропозицію за формою, яка наведена у продовженні ІІІ Додатка ІІ до тендерної документації (у разі проведення багатолотової закупівлі – подається по кожному лоту окремо). ІНФОРМАЦІЯ ТА/АБО ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати розрахунок ціни тендерної пропозиції відповідно до вимог підпункту 3.6 пункту 3 розділу І Додатка ІІ до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.