Період оскарження умов закупівлі - по 17-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 33 700,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 337,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
ЄДРПОУ: | 00100227 Досьє YouControl |
Сайт: | https://ua.energy/ |
Контактна особа: | Швидка Олена |
Телефон: | 3800577302253 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область,Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1) В складі пропозиції учасника згідно п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації надано документи передбачені тендерною документацією у вигляді електронних документів, на які не накладено електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1) Вимога п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель всі документи передбачені тендерною документацією відповідно до Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, які надаються у вигляді сканованих документів придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії або у вигляді електронних документів з накладеним електронним підписом, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Під час подання тендерної пропозицій та створенні даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису (надалі – КЕП) або удосконаленого електронного підпису на незахищеному типі носія (надалі – УЕП) (автентифікацію): Якщо учасником є юридична особа: - КЕП або УЕП службової (посадової) особи учасника закупівлі, або - КЕП або УЕП фізичної особи - представника учасника закупівлі за довіреністю, дорученням або іншим документом, що уповноважує її. Якщо учасником є фізична особа-підприємець: - КЕП або УЕП фізичної особи У випадку відсутності даної інформації, тендерна пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його тендерну пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. У випадку надання електронних документів Учасник накладає електронний підпис (КЕП/УЕП) на кожен з таких документів. Вимога щодо засвідчення документів, що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, не застосовується до документів, які надані у формі електронного документу через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису (КЕП/УЕП) на кожен з таких документів. Файл накладеного КЕП/УЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися прізвище та ініціали уповноваженої особи учасника процедури закупівлі (власника ключа). Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги" Документи тендерної пропозиції, що складені безпосередньо учасником (довідки, листи в довільній формі, листи-роз’яснення, гарантійні листи), повинні бути належним чином засвідчені.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.