Період оскарження умов закупівлі - по 18-06-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 097 840,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 489,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 40109131 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Володимир Побережець |
| Телефон: | 380968939979 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 21034, Україна, Вінницька область,Вінниця, ПРОВУЛОК ЗАЛІЗНИЧНИЙ, будинок 4 |
5 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції: 1) Згідно вимог ТД учасники, а саме в Додатку 1 до тендерної документації встановлені «кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям». Згідно п. 1.1. Таблиці 1 ч.1 Додатку 1 учасники надають « 1.1. Документи, що підтверджують наявність в учасника власного або орендованого складського приміщення, де наявна можливість здійснюватися гарантійне обслуговування запропонованої продукції.». Однак, учасником ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК" не надано документів, що підтверджують в учасника власного або орендованого складського приміщення, де наявна можливість здійснюватися гарантійне обслуговування запропонованої продукції. Згідно п. 2.1. Таблиці 1 ч.1 Додатку 1 учасники надають «2.1. Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи, скріплена печаткою Учасника, про досвід виконання аналогічних договорів, разом з копіями договорів укладеного в період 2022 – 2023 рр. (не менше одного), копіями листів-відгуків* відповідно до копії договору та копії видаткової/-их накладної/-их та/або акту/-ів приймання - передачі товару/-ів. *Аналогічним слід вважати договір згідно предмету закупівлі.». На виконання даної вимоги, учасником ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК", надано довідку №682 від 14.06.2024 (далі- Довідка), згідно якої зазначено про 2 договори які виконувались у 2022 та 2024 роках, а також надані файли «11.2 Аналог договір, вн2, відгук», «11.2 Аналог договір, вн2», «11.1 Аналог договір, вн1 від 22.03.2024». При аналізі всіх наданих документів, встановлено, щодо договір №33, про який зазначено у Довідці укладався у 2024 році, а договір із Військовою частина 1474 не 2022 року, а 2021. Таким чином, ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК", немає належного підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів у 2022-2023 рр. Згідно п.3.1. Таблиці 1 ч.1 Додатку 1 учасниками надається «3.1. Інформаційна довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, що є предметом закупівлі (не менше двох). Подається у наведеному нижче вигляді: Прізвище, ім’я, по батькові Посада Освіта Спеціальність Досвід роботи Для документального підтвердження наявності працівників Учасник повинен надати копії трудових книжок або наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (за наявності), які підтверджують дійсність трудових правовідносин між Учасником процедури закупівлі та відповідними працівниками» На виконання вище зазначеної вимоги, ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК" надано інформаційну довідку №684 від 14.06.2024, в якій міститься таблиця, що не відповідає вимогам п 3.1. (немає стовпчика «Посада»). 2) Згідно вимог пп.15 Таблиці «Інші документи від Учасника» ч.4 Додатку 1 до ТД, учасники надають «Сертифікат ISO 27001:2013 (ДСТУ ISO 27001:2015) – сертифікат підтверджує, що підприємство керує процесами інформаційної безпеки відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 27001.». На виконання даної вимоги, учасником ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК" надано сертифікат №ECS.UA.02.4125 від 15.01.2024 р., що підтверджує відповідність ISO 27001:2022 (ДСТУ ISO/IEC 27001:2023)/ Таким чином, учасникам необхідно надати сертифікат ISO 27001:2013 (ДСТУ ISO 27001:2015) або роз'яснення щодо його не надання. Таким чином, ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК" необхідно завантажити необхідні документи передбачені в Додатку 1 до тендерної документації. Учасник процедури закупівлі відповідно до вимог Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування , ч .9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» має виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.