Період оскарження умов закупівлі - по 09-06-2024, 00:00
За кодом ДК021-2015: 31210000-1 — Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 000 000,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 10 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Чорноморська філія ДП "АМПУ" |
ЄДРПОУ: | 38728418 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Стрюков Олексій Олександрович |
Телефон: | 380486875043 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 68001, Україна, Одеська область,Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 - 31210000-1 «Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл» (Електрична апаратура для електрощитової насосних станцій), оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером: UA-2024-05-31-007750-a, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами) (далі - Особливості). Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «КОНЦЕРН «КСІМЕКС» встановлено наступні невідповідності: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано лист вих. № 007750-а/7 від 11.06.2024р. «Інформація про субпідрядника / співвиконавця» згідно якого Учасник планує залучити ТОВ «КСІМЕКС. КОНТРОЛЬ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ» для монтажу, налагодження та підключення обладнання, що є предметом закупівлі, орієнтовна вартість послуг субпідрядника / співвиконавця 40 відсотків. Також, для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надано Довідку вих. №007750-а/2 від 11.06.2024р. яка містить перелік працівників субпідрядника / співвиконавця. Проте, згідно тендерної документації Замовником не передбачена умова для Учасників щодо залучення субпідрядників/співвиконавців. (відповідно до пункту 8 Розділу 3 тендерної документації та пункту 3 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації) Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (шляхом дозавантаження в електронну систему): інформацію/документи відповідно до вимог тендерної документації, а саме: - документи які підтверджують наявність саме в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно вимог тендерної документації. 2. Учасником у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист вих. № 007750-а/5 який не містить повну інформацію що вимагається тендерною документацією (відповідно пункту 3 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (шляхом дозавантаження в електронну систему): інформацію/документи відповідно до вимог тендерної документації, а саме: - лист-гарантію відповідно до вимог пункту 3 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.