Період оскарження умов закупівлі - по 19-05-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 170 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 700,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Одеський регіональний структурний підрозділ Державного підприємства обслуговування повітряного руху України |
| ЄДРПОУ: | 19214577 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://uksatse.ua |
| Контактна особа: | Олена Левшова |
| Телефон: | +380487305084 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 65054, Україна, Одеська область,м. Одеса, Аеропорт |
1 |
На виконання вимог норм Закону «Про публічні закупівлі» та п.43 Особливостей існує необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: - в складі пропозиції Учасником наданий аналогічний договір № 114 від 29.04.2024 року, укладений з Державною податковою службою України Головне управління ДПС в Івано-Франківській області (філія ДПС) з терміном дії до 31.12.2024 включно згідно з пунктом 10.1 вищезазначеного договору. Відповідно до вимог додатку №1 до тендерної документації на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям він надає аналогічний договір. Аналогічним вважається договір за предметом закупівлі із закінченим терміном дії. У відповідності до пункту 43 Особливостей Замовнику необхідно розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель ВИРІШЕНО: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції, а саме: 1) Учаснику привести у відповідність документи, що передбачалися додатком №1 до тендерної документації Замовника, 2) Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, у строк, що передбачений Законом.
На виконання вимог норм Закону «Про публічні закупівлі» та п.43 Особливостей існує необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: - в складі пропозиції наданий Статут підприємства, затверджений 27.11.2017 року. Відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації учасник у разі проведення реєстраційної дії щодо Статуту після 01.01.2016 року надає опис реєстраційних дій, отриманий від держаного реєстратора. У відповідності до пункту 43 Особливостей Замовнику необхідно розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель ВИРІШЕНО: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції, а саме: 1) Учаснику привести у відповідність документи, що передбачалися пунктом 1 розділу тендерної документації Замовника, 2) Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, у строк, що передбачений Законом.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.