Період оскарження умов закупівлі - по 17-05-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 337 476,19 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 374,76 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 3 374,76 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЖРЕМСЕРВІС" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 22144952 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Денис Бречко |
| Телефон: | +380612280930 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 69006, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, вул. Фанатська, буд. 23-А |
1 |
Відповідно до п.43 Особливостей (затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання вищезазначених вимог Замовник розміщує «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель» за наступними невідповідностями: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пунктів 6 розділу 6 тендерної документації, Замовником встановлено вимогу: «Учасник надає довідку від банку за змістом якої банк погоджується видати банківську гарантію, як забезпечення виконання договору». Перелік виявлених невідповідностей: Всупереч вимогам Замовника, Учасником не надано у складі тендерної пропозиції довідку від банку за змістом якої банк погоджується видати банківську гарантію, як забезпечення виконання договору. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати/завантажити відповідну довідку. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до Додатку 6 Тендерної документації, Замовником встановлені вимоги щодо оформлення, складання ціни учасника (Форма «Пропозиція»). Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано Тендерну пропозицію від 19.05.2024р. яка містить арифметичні помилки у Таблиці 2, а саме: позиція 2 загальна вартість товару (стовпчик 6) не відповідає ціні за одиницю (стовпчик 5), при помноженні кількості (стовпчик 4); позиція 3 загальна вартість товару (стовпчик 6) не відповідає ціні за одиницю (стовпчик 5), при помноженні кількості (стовпчик 4); позиція 4 загальна вартість товару (стовпчик 6) не відповідає ціні за одиницю (стовпчик 5), при помноженні кількості (стовпчик 4). За таких умов, загальна вартість та ПДВ, зазначені у останніх рядках тендерної пропозиції, розраховані не правильно, оскільки при підсумовуванні показників кожного рядку стовпчику 6 виходить інша вартість та ПДВ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати/завантажити правильну тендерну пропозицію по ціні, залишаючись у ціновій пропозиції яка зазначена в електронній системі закупівель та тендерній пропозиції, а саме 330 438,00 грн. з ПДВ. 3. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1.2. Додатку 1 тендерної документації, Замовником встановлена вимога: «1.2. Копії аналогічних договорів щодо постачання товарув 2023-2024 роках аналогічного(их) предмету закупівлі, визначеному даною тендерною документацією на загальну суму не менше ніж оголошена вартість закупівлі. Копії договорів надаються згідно тієї інформації, яка зазначається учасником на вимогу п.1.1. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації, із усіма додатками, які є невід’ємними частинами таких договорів та змінами, які виконані сторонами в період дії зобов’язань. Копії виписки (чи платіжки) із банківського рахунку, з печаткою банку, що підтверджує факт оплат(и) за результатом виконання учасником зобов’язань за аналогічним договором, інформацію за якими учасником надається згідно до вимог п.1.1, Додатку 1 тендерної документації. У документах, що підтверджують факт оплат(и) за результатом чи в процесі виконання умов аналогічних зобов’язань, в призначенні платежів повинно бути обов’язково зазначено інформацію про номер та дату договору відносно кожного окремого платежу». Перелік виявлених невідповідностей: Всупереч вимогам, учасником у складі тендерної пропозиції не надано копії відповідного договору зазначеного у довідці згідно Додатку 1.1. до Документації, а саме: № 147 від 02.06.2023 року та відповідної виписки (чи платіжки) із банківського рахунку з печаткою банку, що підтверджує факт оплат(и) за результатом виконання учасником зобов’язань за аналогічним договором. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати/завантажити відповідні документи. 4. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 4.1. Додатку 4 тендерної документації (проект Договору), Замовником встановлена вимога: «4.1. Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 120 (сто двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару та рахунку». Перелік виявлених невідповідностей: Всупереч вимогам, учасником у складі пропозиції в п. 7 Умови розрахунку: відстрочка платежу: зазначено – 30 (тридцять) календарних днів, замість 120 (сто двадцять) календарних днів. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати/завантажити виправлену пропозицію.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.