Період оскарження умов закупівлі - по 04-05-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 498 995,20 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 494,98 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління Національної поліції в Сумській області |
ЄДРПОУ: | 40108777 Досьє YouControl |
Сайт: | http://su.npu.gov.ua |
Контактна особа: | Павло Радченко |
Телефон: | +380542667165 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно додатку 1 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії) на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Вами надано довідку за формою 1. Також для підтвердження інформації наведеної у довідці Вами надано копії договорів: з Охтирською загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів № 2 Охтирської міської ради договір №20 від 29.04.2021 року за предметом закупівлі згідно специфікації (Додаток 1) за ДК 021:2015 — 30230000-0 Комп’ютерне обладнання; з Відділом освіти Дружбівської міської ради договір №198 від 28.07.2021 року за предметом закупівлі мультимедійне обладнання для навчальних кабінетів початкової школи (НУШ) за ДК 021:2015 — 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання; з Комунальним некомерційним підприємством «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради договір №2210/822 від 10.07.2020 року за предметом закупівлі системний блок на базі ..... за ДК 021:2015 — 30230000-0 Комп’ютерне обладнання, з усіма додатками до них та копіями документів, що підтверджують їх виконання в повному обсязі. Вищезазначені договора не є аналогічними. В аналогічному договорі (договорах) повинен бути предмет закупівлі «Джерело безперебійного живлення» із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749 - ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок. Враховуюче вищевикладане, прошу у термін визначений Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінетів Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (зі змінами), на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Вам надати довідку за формою 1, а також на підтвердження інформації наведеної у довідці надати копію аналогічного договору (договорів) з усіма додатками до них та копії документів, що підтверджують їх/його виконання в повному обсязі. Під визначенням «аналогічний договір» Замовник має на увазі договір предмет якого «Джерело безперебійного живлення» за код ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.