Період оскарження умов закупівлі - по 03-05-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 148 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 480,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 4 400,00 UAH |
| Замовник: | Національний університет "Львівська політехніка" |
| ЄДРПОУ: | 02071010 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ковалишин Тарас Андрійович |
| Телефон: | 380322582564 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79013, Україна, Львівська область,Львів, Степана Бандери,12 |
5 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у складі тендерної пропозиції учасником надано довідку № Вих. № 1-UA-2024-04-26-009750-a від 3.05.2024р., у якій учасником зазначено, що Чайка Василь Олександрович працює на посаді начальника відділу збуту (маркетингу), водночас у складі тендерної пропозиції учасником подано копію наказу від 29 вересня 2015 р. про прийняття на роботу Чайка Василь Олександрович на посаду менеджер з продажу. Відповідно до пункту 5 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи: … б) копії наказів про призначення на посаду (прийняття на роботу/ПЕРЕВЕДЕННЯ) працівників зазначених у інформаційній довідці про працівників учасника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід або копії письмових трудових договорів (контрактів) з такими працівниками. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: з урахуванням та дотриманням вимог тендерної документації щодо форми і змісту відповідного документа, інших вимог тендерної документації, вимог Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а також інформації розміщеної у цьому повідомленні про усунення невідповідностей, надати: - уточнені або/та нові документи (документ) з усунутими невідповідностями (які підтвердять/забезпечать усунення невідповідностей) інформацію щодо яких зазначено у пункті 1 цього повідомлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.