Період оскарження умов закупівлі - по 22-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 65 228,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 326,14 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДП «Східний гірничо-збагачувальний комбінат» |
ЄДРПОУ: | 14309787 Досьє YouControl |
Контактна особа: | КРАВЕЦЬ Мілана Станіславівна |
Телефон: | +380997400870 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 52210, Україна, Дніпропетровська область,Жовті Води, вул. Горького,2 |
0 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник не в повному обсязі надав документи, які підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції (наданий лише Протокол загальних зборів учасників ТОВ "АЛЬФА-ПРИБОР" від 23.08.2018 №9У). 2) Учасник надав лист-згоду на обробку персональних даних (вих. № 103 від 22.04.2024) від імені ТОВ "АЛЬФА-ПРИБОР", а не посадової (службової) особи Учасника процедури закупівлі, яка уповноважена підписувати документи пропозиції. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1) Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації: "Учасник повинен завантажити файли з документами, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб Учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені Учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси Учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси Учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи Учасника, що підписала від імені Учасника вказану довіреність" 2) Відповідно до пункту 9 Додатка №4 до тендерної документації "Інші документи, які вимагаються при поданні пропозиції": "Інформація в довільній формі про згоду (дозвіл) посадової (службової) особи Учасника / фізичної особи – Учасника процедури закупівлі, яка уповноважена підписувати документи пропозиції, на обробку персональних даних відповідно до Законодавства України." Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації: Відповідно до вимог, визначених у тендерній документації Замовника, надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: 1) Документи, які підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції. 2) інформацію в довільній формі про згоду (дозвіл) посадової (службової) особи Учасника / фізичної особи – Учасника процедури закупівлі, яка уповноважена підписувати документи пропозиції, на обробку персональних даних відповідно до законодавства України.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.