Період оскарження умов закупівлі - по 21-04-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 80 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 800,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області |
| ЄДРПОУ: | 41856395 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://sherbanivska-gromada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Кечеджі Олена |
| Телефон: | +380988305944 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 38750, Україна, Полтавська область,с.Щербані, вул. Центральна, 2 |
1 |
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЩЕРБАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ Код ЄДРПОУ 41856395 ПРОТОКОЛ 25.04.2024 р. с. Щербані № 70 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції у межах процедури відкриті торги з особливостями згідно з оголошенням № UA-2024-04-15-005809-a та оприлюднення протоколу розгляду тендерних(ої) пропозицій(ії). 2. Про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду першого питання порядку денного: На час дії воєнного стану в Україні замовники здійснюють закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості). Відповідно до пункту 36 Особливостей Якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. При цьому, відповідно до пункту 40 Особливостей, ч. 1 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. У зв’язку з поданням лише однієї тендерної пропозиції у межах процедури закупівлі № UA-2024-04-15-005809-a електронний аукціон не проводився, а за результатами розкриття та оцінки тендерних пропозицій учасників електронною системою сформовано протокол розкриття тендерних пропозицій, що додається (Додаток 1 до протоколу)), та визначено як найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Щура Володимира Васильовича (РНОКПП 2761712538), яка і підлягає розгляду на предмет наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції або прийняття замовником рішення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до пункту 44 Особливостей, зокрема підпункту 1, мною як уповноваженою особою було здійснено перевірку відповідності учасника процедури закупівлі ФОП Щура Володимира Васильовича (РНОКПП 2761712538) вимогам, що встановлені п. 47 Особливостей, достовірності поданих учасником даних, а також факту приналежності до категорій суб’єктів, щодо яких встановлена заборонена здійснення публічних закупівель, за допомогою відкритих даних, у т. ч. даних: - офіційного веб-порталу Антимонопольного комітету України, що містить Зведені відомості про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених п. 1 статті 50, п. 4 ч. 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу (відсутні відомості, передбачені пп. 4 п. 47 Особливостей, про вчинення учасником антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються результатів тендерів). - даних Єдиного державного реєстру судових рішень (у контексті відкриття стосовно учасника ліквідаційної процедури та визнання банкрутом відомості відсутні, як відсутні й будь-які відомості про застосування заходів кримінально-правового характеру щодо юридичної особи учасника; також відсутні будь-які інші дані, що можуть або могли б бути підставою для відхилення тендерної пропозиції закупівлі ФОП Щура Володимира Васильовича (РНОКПП 2761712538), скріншоти пошуку додаються (Додаток 2 до протоколу); - даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) за результатами безкоштовного запиту до реєстру, безкоштовний витяг додається (Додаток 3 до протоколу) та виявлено відповідність учасника вимогам Особливостей та відсутність підстав відхилення тендерної пропозиції на підставі даних зазначеного реєстру з огляду на наступні обставини: А) щодо відповідності пропозиції ФОП Щура Володимира Васильовича (РНОКПП 2761712538) пп. 9 п. 47 Особливостей, то оскільки вказана вимога стосовно наявності інформації, передбаченої пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», стосується виключно юридичних осіб, то дані ЄДР не можуть містити відомості про кінцевого бенефіціарного власника щодо ФОП. Б) щодо даних про перебування у стані банкрутства – будь-які відомості про банкрутство (у т. ч. про перебування у стані санації, ліквідації) відсутні. - даних Єдиного реєстру боржників (здійснено перевірку на предмет наявності випадків стягнення з учасника штрафів/пені тощо за раніше укладеними договорами), результат пошуку додається (Додаток 4 до протоколу) – будь-які відомості відсутні; - даних відкритих публічних реєстрів стосовно застосування санкцій до учасника закупівлі (зокрема, скріншот пошуку з Державного реєстру санкцій, створеного згідно з Законом України «Про санкції» (Додаток 5 до протоколу), а також інших відкритих даних (скріншон пошуку за допомогою «Google» додається (Додаток 6 до протоколу); - даних Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (скріншот пошуку додається (Додаток 7 до протоколу) – будь-які відомості відсутні; - інших відкритих даних для перевірки достовірності наданої учасником інформації щодо можливої приналежності учасника до категорії суб’єктів, перелічених у п. 2 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами). Отже, уповноваженою особою на підставі наявних даних встановлено, що учасник ФОП Щур Володимир Васильович (РНОКПП 2761712538) не підпадає під підстави, встановлені п. 47 Особливостей. Крім того, не виявлено інформації, що могла би свідчити про подання учасником недостовірної інформації, яка є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, або відомостей про приналежність до категорії суб’єктів, перелічених у п. 2 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), щодо яких встановлена заборонена здійснення публічних закупівель. Разом з тим, уповноваженою особою було здійснено перевірку пропозиції ФОП Щура Володимира Васильовича (РНОКПП 2761712538) згідно з пп. 2 п. 44 Особливостей та встановлено невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, зокрема вимогам п 5. Розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації щодо необхідності надання у складі тендерної пропозиції довідки довільної форми про те, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції». Згідно з тендерною документацією це може бути гарантійний лист від Учасника наступного змісту: «Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю». У разі якщо учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель згідно із Законом України “Про санкції”, але активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА – ним надається відповідна довідка про передачу активів в управління АРМА. Вивчивши усі документи подані учасником у складі тендерної пропозиції ФОП Щура Володимира Васильовича (РНОКПП 2761712538) виявлено, що учасником подано довідку (вих. 01/16-04 від 16.04.2024 року), згідно з якою останній дотримується вимог чинного санкційного законодавства. Разом з тим, довідка не містить жодної згадки про (не)застосування до учасника чи його (не)перебування під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», як то передбачалося п 5. Розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації. Таким чином, слід дійти висновку про невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, а саме: п 5. Розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації, у зв’язку з ненаданням довідки довільної форми відповідного змісту. Крім того, відповідно до Додатку 3 до тендерної документації замовником вимагалося подання сертифіката AQAP, виданий уповноважений органом сертифікації, на підтвердження якості запропонованого Товару та на підтвердження, що Товар не є відновленим. Відповідного сертифікату до тендерної пропозиції учасником не подано. Водночас, на виконання ч. 6 ст. 23 Закону, згідно з якою «якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення», у тендерній документації передбачена можливість подання також технічного паспорта на запропонований учасником товар. За результатами розгляду технічного паспорта, поданого учасником у складі тендерної пропозиції, у контексті відповідності вимогам замовника згідно з Додатком 3 до тендерної документації, яким визначено технічні вимоги, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, замовником виявлено, що дані технічного паспорта належним чином підтверджують відповідність усім зазначеним вище вимогам. З огляду на викладене, слід дійти висновку про відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації у цій частині. Відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження. Враховуючи вищевикладене, слід забезпечити оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій у електронній системі закупівель. Під час розгляду другого питання порядку денного: Водночас відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи викладене вище, враховуючи наявність невідповідностей, виявлених під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Щура Володимира Васильовича (РНОКПП 2761712538), а саме: відсутність довідки згідно з п 5. Розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації, відповідно до абз. 1 п. 43 Особливостей у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, слід розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначених вище невідповідностей. ВИРІШИЛА: 1. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу розгляду тендерної пропозиції у межах процедури закупівлі № UA-2024-04-15-005809-a протягом одного дня з дня його затвердження. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою до учасника ФОП Щура Володимира Васильовича (РНОКПП 2761712538) протягом 24 годин усунути наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: - долучити довідку згідно з п. 5 Розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації. Уповноважена особа Олена КЕЧЕДЖІ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.