Закупівлю оголошено - 15-04-2024, 13:16. Дата останніх змін - 02-05-2024, 00:02

Акумулятор для радіостанцій Motorola DP4400 (3000 мА·год) або еквівалент

Закупівля: UA-2024-04-15-005809-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-04-15-007622-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 15-04-2024, 13:16
по 21-04-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-04-2024, 13:16
по 24-04-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 21-04-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:80 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:800,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Виконавчий комітет Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області
ЄДРПОУ:41856395 Досьє YouControl
Сайт:https://sherbanivska-gromada.gov.ua/
Контактна особа:Кечеджі Олена
Телефон:+380988305944
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
38750, Україна, Полтавська область,с.Щербані, вул. Центральна, 2
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Акумулятор для радіостанцій Mo ...
80 000,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Акумулятор для радіостанцій Motorola DP4400 (3000 мА·год) або еквівалент

50
одиниця
38750 Україна Полтавська область с. Щербані вул. Центральна, 2
по 30-05-2024
31434000-7
Літієві акумуляторні батареї


+-
Документи
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:19-04-2024, 14:54:11
Видалено15-04-2024, 14:08:07
Експортовано:19-04-2024, 14:54:09
Експортовано:15-04-2024, 14:08:09
Видалено15-04-2024, 13:16:04
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "Щур Володимир Васильович"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Хмельницька область, Шепетівський р-н, село В'язовець, вулиця Центральна, будинок 34, 30236, Володимир Щур
Остаточна пропозиція:
59 950,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 02-05-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 25-04-24, 11:28:59
24

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЩЕРБАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ Код ЄДРПОУ 41856395 ПРОТОКОЛ 25.04.2024 р. с. Щербані № 70 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції у межах процедури відкриті торги з особливостями згідно з оголошенням № UA-2024-04-15-005809-a та оприлюднення протоколу розгляду тендерних(ої) пропозицій(ії). 2. Про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду першого питання порядку денного: На час дії воєнного стану в Україні замовники здійснюють закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості). Відповідно до пункту 36 Особливостей Якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. При цьому, відповідно до пункту 40 Особливостей, ч. 1 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. У зв’язку з поданням лише однієї тендерної пропозиції у межах процедури закупівлі № UA-2024-04-15-005809-a електронний аукціон не проводився, а за результатами розкриття та оцінки тендерних пропозицій учасників електронною системою сформовано протокол розкриття тендерних пропозицій, що додається (Додаток 1 до протоколу)), та визначено як найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Щура Володимира Васильовича (РНОКПП 2761712538), яка і підлягає розгляду на предмет наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції або прийняття замовником рішення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до пункту 44 Особливостей, зокрема підпункту 1, мною як уповноваженою особою було здійснено перевірку відповідності учасника процедури закупівлі ФОП Щура Володимира Васильовича (РНОКПП 2761712538) вимогам, що встановлені п. 47 Особливостей, достовірності поданих учасником даних, а також факту приналежності до категорій суб’єктів, щодо яких встановлена заборонена здійснення публічних закупівель, за допомогою відкритих даних, у т. ч. даних: - офіційного веб-порталу Антимонопольного комітету України, що містить Зведені відомості про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених п. 1 статті 50, п. 4 ч. 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу (відсутні відомості, передбачені пп. 4 п. 47 Особливостей, про вчинення учасником антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються результатів тендерів). - даних Єдиного державного реєстру судових рішень (у контексті відкриття стосовно учасника ліквідаційної процедури та визнання банкрутом відомості відсутні, як відсутні й будь-які відомості про застосування заходів кримінально-правового характеру щодо юридичної особи учасника; також відсутні будь-які інші дані, що можуть або могли б бути підставою для відхилення тендерної пропозиції закупівлі ФОП Щура Володимира Васильовича (РНОКПП 2761712538), скріншоти пошуку додаються (Додаток 2 до протоколу); - даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) за результатами безкоштовного запиту до реєстру, безкоштовний витяг додається (Додаток 3 до протоколу) та виявлено відповідність учасника вимогам Особливостей та відсутність підстав відхилення тендерної пропозиції на підставі даних зазначеного реєстру з огляду на наступні обставини: А) щодо відповідності пропозиції ФОП Щура Володимира Васильовича (РНОКПП 2761712538) пп. 9 п. 47 Особливостей, то оскільки вказана вимога стосовно наявності інформації, передбаченої пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», стосується виключно юридичних осіб, то дані ЄДР не можуть містити відомості про кінцевого бенефіціарного власника щодо ФОП. Б) щодо даних про перебування у стані банкрутства – будь-які відомості про банкрутство (у т. ч. про перебування у стані санації, ліквідації) відсутні. - даних Єдиного реєстру боржників (здійснено перевірку на предмет наявності випадків стягнення з учасника штрафів/пені тощо за раніше укладеними договорами), результат пошуку додається (Додаток 4 до протоколу) – будь-які відомості відсутні; - даних відкритих публічних реєстрів стосовно застосування санкцій до учасника закупівлі (зокрема, скріншот пошуку з Державного реєстру санкцій, створеного згідно з Законом України «Про санкції» (Додаток 5 до протоколу), а також інших відкритих даних (скріншон пошуку за допомогою «Google» додається (Додаток 6 до протоколу); - даних Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (скріншот пошуку додається (Додаток 7 до протоколу) – будь-які відомості відсутні; - інших відкритих даних для перевірки достовірності наданої учасником інформації щодо можливої приналежності учасника до категорії суб’єктів, перелічених у п. 2 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами). Отже, уповноваженою особою на підставі наявних даних встановлено, що учасник ФОП Щур Володимир Васильович (РНОКПП 2761712538) не підпадає під підстави, встановлені п. 47 Особливостей. Крім того, не виявлено інформації, що могла би свідчити про подання учасником недостовірної інформації, яка є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, або відомостей про приналежність до категорії суб’єктів, перелічених у п. 2 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), щодо яких встановлена заборонена здійснення публічних закупівель. Разом з тим, уповноваженою особою було здійснено перевірку пропозиції ФОП Щура Володимира Васильовича (РНОКПП 2761712538) згідно з пп. 2 п. 44 Особливостей та встановлено невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, зокрема вимогам п 5. Розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації щодо необхідності надання у складі тендерної пропозиції довідки довільної форми про те, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції». Згідно з тендерною документацією це може бути гарантійний лист від Учасника наступного змісту: «Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю». У разі якщо учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель згідно із Законом України “Про санкції”, але активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА – ним надається відповідна довідка про передачу активів в управління АРМА. Вивчивши усі документи подані учасником у складі тендерної пропозиції ФОП Щура Володимира Васильовича (РНОКПП 2761712538) виявлено, що учасником подано довідку (вих. 01/16-04 від 16.04.2024 року), згідно з якою останній дотримується вимог чинного санкційного законодавства. Разом з тим, довідка не містить жодної згадки про (не)застосування до учасника чи його (не)перебування під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», як то передбачалося п 5. Розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації. Таким чином, слід дійти висновку про невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, а саме: п 5. Розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації, у зв’язку з ненаданням довідки довільної форми відповідного змісту. Крім того, відповідно до Додатку 3 до тендерної документації замовником вимагалося подання сертифіката AQAP, виданий уповноважений органом сертифікації, на підтвердження якості запропонованого Товару та на підтвердження, що Товар не є відновленим. Відповідного сертифікату до тендерної пропозиції учасником не подано. Водночас, на виконання ч. 6 ст. 23 Закону, згідно з якою «якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення», у тендерній документації передбачена можливість подання також технічного паспорта на запропонований учасником товар. За результатами розгляду технічного паспорта, поданого учасником у складі тендерної пропозиції, у контексті відповідності вимогам замовника згідно з Додатком 3 до тендерної документації, яким визначено технічні вимоги, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, замовником виявлено, що дані технічного паспорта належним чином підтверджують відповідність усім зазначеним вище вимогам. З огляду на викладене, слід дійти висновку про відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації у цій частині. Відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження. Враховуючи вищевикладене, слід забезпечити оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій у електронній системі закупівель. Під час розгляду другого питання порядку денного: Водночас відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи викладене вище, враховуючи наявність невідповідностей, виявлених під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Щура Володимира Васильовича (РНОКПП 2761712538), а саме: відсутність довідки згідно з п 5. Розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації, відповідно до абз. 1 п. 43 Особливостей у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, слід розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначених вище невідповідностей. ВИРІШИЛА: 1. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу розгляду тендерної пропозиції у межах процедури закупівлі № UA-2024-04-15-005809-a протягом одного дня з дня його затвердження. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою до учасника ФОП Щура Володимира Васильовича (РНОКПП 2761712538) протягом 24 годин усунути наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: - долучити довідку згідно з п. 5 Розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації. Уповноважена особа Олена КЕЧЕДЖІ

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-04-24, 11:28:59

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "Щур Володимир Васильович"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
59 950,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:19-04-2024, 14:54:58
Видалено15-04-2024, 14:09:32
Видалено15-04-2024, 13:17:27
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:19-04-2024, 14:54:10
Видалено15-04-2024, 14:08:07
Експортовано:19-04-2024, 14:54:09
Експортовано:15-04-2024, 14:08:08
Видалено15-04-2024, 13:16:04
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 15-04-2024, 13:16:03
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 15-04-2024, 13:16:03
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 15-04-2024, 13:16:03
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 15-04-2024, 13:16:03
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 15-04-2024, 13:16:03
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 15-04-2024, 13:16:03
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 15-04-2024, 13:16:03
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 15-04-2024, 13:16:03
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 15-04-2024, 13:16:03
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 15-04-2024, 13:16:03
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Архівована
Дата створення: 15-04-2024, 13:16:03
Дата архівування:
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 15-04-2024, 13:16:03
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 15-04-2024, 13:16:03
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ