Період оскарження умов закупівлі - по 10-04-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 309 600,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 548,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 9 200,00 UAH |
| Замовник: | КП Яворівської міської ради "Житлокомунсервіс" |
| ЄДРПОУ: | 37288833 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Соломко Назарій Ігорович |
| Телефон: | +380325921067 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 81000, Україна, Львівська область,Яворів, вул. Січових Стрільців, 13 |
1 |
Згідно із протоколом розкриття, участь у закупівлі взяли два учасника. Тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю “ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ” вважається найбільш економічно вигідною та перебуває на розгляді, за результатами якого було виявлено, що в складі тендерної пропозиції учасника є невідповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 року, встановлено наступне: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З огляду на вищенаведене, необхідно надати учаснику товариству з обмеженою відповідальністю “ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ” можливість усунути невідповідності та оприлюднити Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей такого змісту: “Шановний Учаснику! У складі Вашої тендерної пропозиції наявні наступні невідповідності: А) Відповідно до пункту 3.2. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимагається надання копій чи оригіналів листів-відгуків про виконання договорів, копії яких надані згідно п. 3.1 (не менше 2). Відгук повинен бути належно оформлений, містити посилання на договір що виконувався, стан виконання договору, вихідний номер та дату видачі такого документу. На підтвердження виконання даної вимоги Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав лист-відгук від Пустомитівського міського житлово-комунального підприємства (файл 20. Лист відгук ПМЖКП.jpg) котрий не містить вихідний номер та дату його видачі. Б) Відповідно до пункту 3.2. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимагається надання документів, що підтверджують факт виконання договору (видаткові накладні або акти приймання-передачі). На підтвердження виконання даної вимоги Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав скан-копію видаткової накладної № 256 від 24.03.2021 року (файл 20.1 Договір+видаткова ПМЖКП.pdf), під час розгляду якої встановлено, що у даному документі відсутнє посилання на номер та дату договору. В) Відповідно до частини 3 розділу 5 тендерної документації для підтвердження відсутності негативного досвіду, наявна вимога щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції довідки від Замовника з інформацією по даній закупівлі про відсутність негативного досвіду співпраці із ним. Довідка повинна бути видана в період уточнень та містити посилання на предмет та ідентифікатор закупівлі. Розглянувши тендерну пропозицію Учасника, встановлено що у складі останньої така довідка відсутня. Г) Відповідно до частини 5 розділу 6 тендерної документації вимагається подання учасником окремо в складі пропозиції письмового підтвердження про готовність надання забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави у довільній формі. Розглянувши тендерну пропозицію Учасника, встановлено що у складі останньої таке підтвердження відсутнє. Просимо усунути виявлені невідповідності.”. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей”.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.