Період оскарження умов закупівлі - по 10-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 467 504,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 4 675,04 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 14 025,12 UAH |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ЗАПОРІЖМІСЬКСВІТЛО" |
ЄДРПОУ: | 03345076 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Людмила Петрова |
Телефон: | +380508523593 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 69032, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, вул. Південне шосе, буд. 7 |
1 |
На виконання вимог Тендерної документації гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим. — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. Просимо Учасника надати договір, який укладається між гарантом та принципалом. У відповідності до вимог Тендерної документації Учасники зобов’язані у складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист щодо погодження з умовами надання забезпечення виконання договору у випадку оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із таким учасником із зазначенням інформації (реквізитів) банку, в якому буде реалізовано вимогу про забезпечення виконання Договору про закупівлю. Просимо Учасника надати відповідний гарантій лист.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.