Період оскарження умов закупівлі - по 26-03-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 279 840,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 399,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Новосанжарської селищної ради |
| ЄДРПОУ: | 04382553 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://novosanzharska-gromada.gov.ua |
| Контактна особа: | Пархоменко Олена Володимирівна |
| Телефон: | +380534431495 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 39300, Україна, Полтавська область,Нові Санжари, смт. Нові Санжари вул. Центральна, 23 |
0 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 05 квітня 2024 р. селище Нові Санжари Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником – Фізичною особою-підприємцем Березою Миколою Миколайовичем у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Відкритих торгів щодо закупівлі Ламп світлодіодних (LED) код ДК 021:2015 - 31530000-0 «Частини до світильників та освітлювального обладнання». 2. Розміщення в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором UA-2024-03-21-009535-а. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 та 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471). Відповідно до Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю Ламп світлодіодних (LED) код ДК 021:2015 - 31530000-0 «Частини до світильників та освітлювального обладнання», ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-21-009535-а, Додаток 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» у п. 18 таблички учасник мав зазначити гарантійний строк на Товар - не менше 24 місяці, а в п.19 – Дату виробництва: 2023-2024 р.р. Учасник – Фізична особа-підприємець Береза Микола Миколайович у своїй тендерній пропозиції у закупівлі UA-2024-03-21-009535-а зазначив у Додатку 2 - п.18 – Відповідає «+», в п. 19 .- Відповідає «+» Тобто учасник - Фізична особа-підприємець Береза Микола Миколайович вказав діапазон характеристик предмета закупівлі, але не зазначив конкретні характеристики запропонованого товару. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ВИРІШИЛА: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою до учасника – Фізичної особи-підприємця Берези Миколи Миколайовича про усунення невідповідностей в інформації тендерної пропозиції, а саме в додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» - конкретизувати гарантійний строк та дату виробництва запропонованого Товару. Уповноважена особа Олена ПАРХОМЕНКО
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВОСАНЖАРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ вул. Центральна, 23, селище Нові Санжари Полтавського району Полтавської області, 39300, тел/факс (805344) 3-14-95 Е-mail: [email protected] Код ЄДРПОУ 04382553 ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 01 квітня 2024 р. селище Нові Санжари Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником – Товариством з обмеженою відповідальністю «ТЕХ ЮА» у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Відкритих торгів щодо закупівлі Ламп світлодіодних (LED) код ДК 021:2015 - 31530000-0 «Частини до світильників та освітлювального обладнання». 2. Розміщення в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором UA-2024-03-21-009535-а. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 та 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471). Відповідно до Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю Ламп світлодіодних (LED) код ДК 021:2015 - 31530000-0 «Частини до світильників та освітлювального обладнання», ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-21-009535-а, Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. У Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» зазначено, що для підтвердження інформації про технічні та якісні характеристики товару учасник у складі своєї пропозиції надає (зокрема): - сертифікат відповідності, виданий організацією з оцінки і відповідності, яка має акредитацію в Національному агентстві з акредитації України, (добровільна сертифікація на продукцію), або декларацію про відповідність; - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, про відповідність товару вимогам діючого санітарного законодавства України; - гарантійний лист на ім’я Замовника від виробника товару, або власника торгової марки в Україні запропонованого товару, із зазначенням ідентифікатору закупівлі, що гарантійний термін на запропонований товар складає не менше 24 місяців з дати поставки товару. - Товар повинен мати маркування на корпусі готового виробу (лампі) та упаковці. Для підтвердження даної інформації учасник повинен надати фото готового виробу (лампи) з маркуванням та фото упаковки з маркуванням (загальне фото виробу і фото місця маркування виробу). Фотографія має бути чітка, добре освітлена, без значних змін і з мінімумом фільтрів, предмет фотографування має бути в повний розмір з застосуванням вимірювального масштабу, який дозволить визначити розмір предмету закупівлі. Учасник – Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХ ЮА» у своїй тендерній пропозиції у закупівлі UA-2024-03-21-009535-а не надав наступні документи: - сертифікат відповідності, виданий організацією з оцінки і відповідності, яка має акредитацію в Національному агентстві з акредитації України, (добровільна сертифікація на продукцію), або декларацію про відповідність; - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, про відповідність товару вимогам діючого санітарного законодавства України; - гарантійний лист на ім’я Замовника від виробника товару, або власника торгової марки в Україні запропонованого товару, із зазначенням ідентифікатору закупівлі, що гарантійний термін на запропонований товар складає не менше 24 місяців з дати поставки товару. - Фото готового виробу (лампи) з маркуванням та фото упаковки з маркуванням (загальне фото виробу і фото місця маркування виробу). Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ВИРІШИЛА: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою до учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХ ЮА» про усунення невідповідностей в інформації тендерної пропозиції, а саме додати наступні документи: - сертифікат відповідності, виданий організацією з оцінки і відповідності, яка має акредитацію в Національному агентстві з акредитації України, (добровільна сертифікація на продукцію), або декларацію про відповідність; - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, про відповідність товару вимогам діючого санітарного законодавства України; - гарантійний лист на ім’я Замовника від виробника товару, або власника торгової марки в Україні запропонованого товару, із зазначенням ідентифікатору закупівлі, що гарантійний термін на запропонований товар складає не менше 24 місяців з дати поставки товару. - Фото готового виробу (лампи) з маркуванням та фото упаковки з маркуванням (загальне фото виробу і фото місця маркування виробу). Уповноважена особа Олена ПАРХОМЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.