Закупівлю оголошено - 07-03-2024, 16:31. Дата останніх змін - 16-04-2024, 15:41

LED лампа

Закупівля: UA-2024-03-07-011371-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-03-2024, 16:31
по 13-03-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-03-2024, 00:00
по 18-03-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 18-03-2024, 13:04
по 18-03-2024, 13:33

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:335 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:3 350,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:10 050,00 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:36038290 Досьє YouControl
Контактна особа:Тимченко Ольга
Телефон:380442819785
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
6



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

LED лампа ST8B-0.6M 9W/840 230VAC DE 25X1 OSRAM

3100
штуки
Україна , Відповідно до документації ,
по 08-05-2024
31530000-0
Частини до світильників та освітлювального обладнання


+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:07-03-2024, 16:37:14
Експортовано:07-03-2024, 16:36:32
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:07-03-2024, 16:36:32
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:07-03-2024, 16:36:32
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
. Розрахунки між Виконавцем та Замовником здійснюються шляхом оплати вартості фактично отриманого Товару/партії Товару, відповідно до видаткової накладної, протягом 10 (десяти) календарних днів після їх отримання, але в будь-якому разі після надходження коштів з Державного бюджету України на зазначені цілі.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
10
Мінімальний крок аукціону:
3 350,00 UAH
Початок аукціону:
18-03-2024, 13:04
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛКОР"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, вул. Кадетський Гай, 6, 03048, Михайло Ассанов
Остаточна пропозиція:
220 596,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
220 596,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
28-03-2024, 16:43

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 21-03-24, 15:42:16
24

У пропозиції учасника виявлено не відповідність, а саме: Учасником надано авторизаційний лист підписаний ТОВ «АСТ-Світлотехніка» не від офіційного представника виробника Товару та не було адресовано на ім’я замовника. Також, надано Декларацію про відповідність № UA.TR.0695-22, що не завірена мокрою печаткою та не засвідчує відповідність даного товару у Додатку, а саме: LED лампа ST8B-0.6M 9W/840 230VAC DE 25X1 OSRAM. У вимогах Оголошення вимагалось : 1. Авторизаційний лист, виданий офіційним представником виробника товару на території України на повноваження участі у даній закупівлі, адресований на ім’я замовника. Лист (оригінал з печаткою) має містити: підтвердження можливості представника виробника товару відпустити повний обсяг товару; назву та номер закупівлі; найменування товару та його кількість. 2. Завірені мокрою печаткою Декларації (Сертифікати) про відповідність на дану продукцію офіційним представником виробника на території України. Для усунення зазначеної невідповідності учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Авторизаційний лист виданий офіційним представником виробника товару на території України на повноваження участі у даній закупівлі, адресований на ім’я замовника. 2. Декларації (Сертифікати) про відповідність на дану продукцію офіційним представником виробника на території України з усіма необхідними реквізитами відповідно до технічних характеристик товару.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 22-03-24, 15:42:16
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-03-07-011371-a-c1
Номер договору:
195
Дата підписання договору:
16-04-2024, 00:00
Строк дії договору:
по 31-12-2024
220 596,00 UAH
Ціна договору
220 596,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ «НВП «ВІАН»   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя вул. Макаренка буд.9, 69032, Чадов Віктор Олександрович
Остаточна пропозиція:
184 884,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
184 884,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ «НВП «ВІАН»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
184 884,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
184 884,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛКОР"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
220 596,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
220 596,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "Союз-Світло"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
323 640,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
323 640,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Кваліфікаційні критерії
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення пропозиції, яке має бути подана у формі електронної банківської гарантії у розмірі 10 050,00 грн (десять тисяч п’ятдесят гривень 00 копійок). Забезпечення пропозиції у вигляді банківської гарантії надається учасником одночасно з пропозицією в окремому файлі (файлі-архіві). Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). В банківській гарантії бенефіціаром повинен бути зазначений замовник торгів. Банківська гарантія повинна бути оформлена у вигляді електронного документа та повинна містити кваліфікований електронний підпис посадової особи банку-гаранта, що відповідає вимогам Закону України “Про електронні довірчі послуги”. При цьому зазначені у тексті електронної банківської гарантії ідентифікаційні дані уповноваженої особи банку-гаранта повинні збігатися з ідентифікаційними даними підписувача, який створив кваліфікований електронний підпис. Кваліфікований електронний підпис банку-гаранта повинен проходити перевірку засобами кваліфікованого електронного підпису, зокрема на офіційному веб-сайті центрального засвідчувального органу, засвідчувального центру або кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. Банківська гарантія повинна обов’язково містити: - строк дії гарантії, який не може бути меншим ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій; Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції покладаються на учасника. Строк дії наданого забезпечення пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії пропозиції учасника. В разі продовження строку дії пропозиції на вимогу Замовника, строк дії забезпечення пропозиції повинен бути продовжений на відповідний строк. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції: Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти робочих днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Забезпечення пропозиції не повертається в разі: - відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; - не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено документацією. Учасник процедури закупівлі в складі документів пропозиції надає лист-згоду на подовження терміну дії гарантії забезпечення пропозиції на вимогу Замовника. Також в складі документів пропозиції надається відповідний лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника щодо продовження терміну її дії.
Статус: Активна
Дата створення: 07-03-2024, 16:36:36
2. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Надання забезпечення виконання умов договору. Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: з застава у вигляді майнових прав на грошові кошти. Учасник зобов`язується перерахувати грошові кошти, в повному обсязі на рахунок Замовника не пізніше дати укладення Договору про закупівлю. Належним виконанням зобов’язань Учасника щодо передачі в забезпечення грошових коштів вважається зарахування на поточний рахунок Замовника. Учасник втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку Замовника. Розмір забезпечення має складати 5 % вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: Назва Замовника: Департамент забезпечення Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України Місцезнаходження Замовника:м. Київ, Максима Залізняка 3 Код ЄДРПОУ: 36038290 IBAN UA198201720355149003000054607 в Дерказначейська служба України м. Київ. Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: «LED лампа ST8B-0.6M 9W/840 230VAC DE 25X1 OSRAM», код 31530000-0 Частини до світильників та освітлювального обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» UA-2023____. Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування завдатку, яке завантажуються в електронну систему закупівель (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш. та/або надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Учасник втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку Замовника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли, як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників.
Статус: Активна
Дата створення: 07-03-2024, 16:36:36
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ