Період оскарження умов закупівлі - по 11-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-03-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 17 962,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 179,62 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
ЄДРПОУ: | 20588716 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Корольов Ілля Миколайович |
Телефон: | 380612239347 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 07300, Україна, Київська область,Вишгород, м. Вишгород |
2 |
Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), Філія «Дніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГОСИСТЕМИ-ЛУДЖЕР" КОМПАНІЇ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУДЖЕР" з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 31220000-4 Елементи електричних схем (Постачання контролера кондиціонера для філії "Дніпровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго") ідентифікатор закупівлі № UA-2024-03-06-010021-a: 1. Відповідно вимог п. 1.1 ч. 1 табл. №1 додатка № 1 тендерної документації Учасник повинен надати довідку у формі заповненої таблиці за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору. Відповідно вимог п. 1.1.1 ч. 1 табл. №1 додатка № 1 тендерної документації для документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору учасником надається копія договору з позитивним листом-відгуком, що свідчить про виконання договору та на який є посилання у довідці складеній відповідно до вимог п. 1.1. цього Додатку. Відовідно приміток цього пункту: у випадку наявності в Учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в ПрАТ «Укргідроенерго», який укладений після 01.01.2019, Учасник надає інформацію про договір, складену у відповідності до вимог п. 1.1. та може не надавати копію договору згідно п. 1.1.1., але надає лист-відгук. – копія договору або лист-відгук, повинні бути за своєю правовою природою аналогічні предмету закупівлі. Замовник надає наступне визначення поняттю «аналогічний договір»*: «Аналогічним договором в розумінні документації є договір на поставку учасником товару, аналогічного предмету закупівлі, тобто подібного або відмінного товару, схожого у цілому за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо». (визначено виходячи з поняття «аналогія» – Анало́гія (грец.Αναλογια – відповідність) – подібність, схожість у цілому відмінних предметів, явищ за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо). – Документи, що надані на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, ціна в яких або закреслена, або документи скопійовані без ціни, або закреслені відомості, що становлять комерційну таємницю, вважаються такими, що відповідають вимогам документації за умови, якщо учасником надано відповідні роз’яснення з зазначенням причин ненадання даної інформації. – Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації Замовника за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету договору або номеру та дати договору. Учасник надав довідку у формі заповненої таблиці за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про виконання учасником договору на надання послуги чим не виконав вимоги п. 1.1 ч. 1 табл. №1 додатка № 1, також Учасник не надав скановану копію договори з листом відгуком відповідно вимог п. 1.1.1 ч. 1 табл. №1 додатка № 1, просимо внести зміни. 2. Відповідно вимог п. 1.3 ч. 1 табл. №3 продовження додатка № 1 тендерної документації Учасник повинен надати Лист-згода посадової особи або представника учасника щодо обробки персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», згідно зазначеної форми. Учасник не виконав вимогу, просимо внести зміни. 3. Відповідно вимог п. 1.1 ч. 1 табл. №4 продовження додатка № 1 тендерної документації Учасник повинен надати довідку складена у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про те, що товар, який планується до постачання Учасником процедури закупівлі відповідає державним стандартам (ДСТУ), що діють на території України, відповідно до технічних вимог замовника та екологічним і санітарно-гігієнічним нормам згідно законодавства України. Учасник не виконав вимогу, просимо внести зміни. 4. Учасник надав у складі тендерної пропозиції «Зобов’язання» відповідно Додаток №3 тендерної документації. Відповідно вимог тендерної документації Учасник повинен заповнити примірну форму. Відповідно частині 6 цього додатку строки поставки товару не більше 10 календарних днів з моменту отримання Постачальником Повідомлення від Покупця про готовність до виконання Договору, Учасник зазначив 60 календарних днів, що не відповідає вимогам Замовника та суперечить тендерної пропозиції Учасника відповідно наданого документу «Технічна специфікація», просимо внести зміни.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.