Період оскарження умов закупівлі - по 27-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 154 705,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 773,53 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І. І. Мечникова" Дніпропетровської обласної ради" |
| ЄДРПОУ: | 01985423 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Фефелова |
| Телефон: | +380563771947 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, пл. Соборна, 14 |
4 |
ФОП "ОЗАДОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВАЛЕНТИНОВИЧ" Під час розгляду тендерної пропозиції учасника було виявлено відсутність у тендерній документації точної інформації або у документах, яка зазначена у частини 1 розділу ІІІ: а) у Додатку №2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», у колонці «Найменування параметру» по Світильнику LED 36W у п. 11 «Матеріал» Учасник не надав конкретну відповіді а саме: із якого матеріалу буде виготовлений корпус світильника, якій він пропонує Замовнику до постачання; б) на виконання Додатку №3 «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Учасник надав договір заключний 03.04 2023 року № 030423/1 але у цьому договорі не зазначено, а ні суми договору, а ні якій товар закуповується. Тому цій договір не підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасник ФОП "ОЗАДОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВАЛЕНТИНОВИЧ" протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей виправляє такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (інформації), а саме: 1. Надати уточнений Додаток №2«ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ». 2. Надати документи, які підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно Додатку №3. 3. Уточнений Додаток №2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», документи, які підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно Додатку №3 та документи тендерної пропозиції, які були завантажені у систему раніше, Учасник повинен завантажити повторно в електронну систему та накласти кваліфікований електронний підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.