Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 27-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 160 592,50 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 605,93 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ |
ЄДРПОУ: | 07928461 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Альона СНІЦАР |
Телефон: | +380382647184 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 29006, Україна, Хмельницька область,м. Хмельницький, вул. Героїв АТО, буд. 3/1 |
6 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до п.14.20. оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії: пп.14.20.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Досвід виконання аналогічного договору, а саме, наявність досвіду виконання договору з постачання товару, згідно предмету закупівлі, підтверджується наданням учасником у складі пропозиції cкан-копії оригіналу аналогічного договору з додатками, сканованою копією з оригіналу позитивного відгуку щодо виконання аналогічного договору від замовника, документи, що підтверджують виконання аналогічного договору (скан-копії оригіналів актів, рахунків, накладних тощо). Аналогічним, у розумінні цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі, є договір на постачання товару, вказаного у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Учасник повинен мати досвід виконання аналогічних договорів (не менше 3-х договорів), які були виконані протягом 2021-2023 років. У складі пропозиції Учасником подано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (Вих. №1 від 28.02.2024), але у складі пропозиції Учасник частково не підтвердив досвід виконання аналогічних договорів, а саме: - договір поставки №10.3598.2023 від 23.01.2023 (сума договору – 828555,43 грн, підтверджена сума виконання – 0,00 грн, сканована копія з оригіналу позитивного відгуку у складі пропозиції відсутня); - договір поставки №30/06-03 від 30.06.2021 (сканована копія з оригіналу позитивного відгуку у складі пропозиції відсутня); - договір про закупівлю товарів №541022 від 27.10.2022 (сума договору – 16803078,54 грн, підтверджена сума виконання – 0,00 грн); - договір про закупівлю товарів №720521 від 20.05.2021 (сума договору з урахуванням додаткової угоди – 11829296,10 грн, підтверджена сума виконання – 9120768,16 грн). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями №1275, підтвердження виконання договорів, інформація про які розміщена в довідці Вих. №1 від 28.02.2024, а саме: - договір поставки №10.3598.2023 від 23.01.2023 (скановану копію з оригіналу позитивного відгуку щодо виконання договору та документи, що підтверджують виконання договору); - договір поставки №30/06-03 від 30.06.2021 (скановану копію з оригіналу позитивного відгуку щодо виконання договору); - договір про закупівлю товарів №541022 від 27.10.2022 (документи, що підтверджують виконання договору); - договір про закупівлю товарів №720521 від 20.05.2021 (документи, що підтверджують виконання договору).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.