Період оскарження умов закупівлі - по 21-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 746 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 8 730,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Виконавчий комітет Білоцерківської міської ради |
ЄДРПОУ: | 04055009 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шимченко Віта Олександрівна |
Телефон: | 380979543739 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 09100, Україна, Київська область,Біла Церква, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 15 |
10 |
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На виконання вище зазначених норм Закону та Постанови є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей: 1. В Тендерній документації (надалі – ТД) зазначено: Тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) Учасника, відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Під час перевірки КЕП Учасника на сайті центрального засвідчувального органу виявлено, що тендерна пропозиція підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП). Учасник підписав свою пропозицію Удосконаленим електронним підписом відповідно до даних сайта центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. 2. Учасник надав не належної якості Видаткових накладних до Договору № 164 від 03.10.2023 року та Договору № 525 від 22 грудня 2023 року. 3. В листі гарантії про якість Учасник посилається на Проєкт Договору при цьому зазначає Додаток № 2, привести даний лист у відповідність. Якщо, згідно Договору про закупівлю товарів – це є Додаток № 3 Тендерної документації, якщо згідно інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики – Додаток № 2 Тендерної документації. 4. В Додатку № 4 Тендерної документації Замовника Учасник не зазначив своє місцезнаходження згідно вимог Замовника. Зважаючи на вищевикладене, Учаснику надається повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.