Період оскарження умов закупівлі - по 02-03-2024, 00:00
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: З організаційних питань: Франко Юрій Аркадійович, e-mail: [email protected], тел.05136 4-21-77. З технічних питань: Фахівець: тел.05136 4-41-77.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 532 181,75 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 5 300,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АТ "НАЕК "Енергоатом" філія ВП ПАЕС |
ЄДРПОУ: | 20915546 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Захарченко Андрій Вікторович |
Телефон: | +380513641164 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область,Київ, Вул. Назарівська, 3 |
3 |
У відповідності до п.43 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Постанова КМУ від 12.10.2022р. №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ «Торговий дім «Солар Ікс» на закупівлю товару за темою: код CPV 31430000-9 по ДК 021:2015 - Електричні акумулятори (Акумулятори в асортименті) РПЗ – 2024 № 9.83 (UA-P-2024-01-03-001886-b) Ідентифікатор закупівлі - UA-2024-02-15-005060-a (У відповідності до п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178) 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником ТОВ «Торговий дім «Солар Ікс» у «Спрощеній технічній специфікації на закупівлю товару…», складеній у відповідності до форми Додатку 1 «Переліку додатків, що завантажуються замовником до електронної системи закупівель окремими файлами» тендерної документації та порівняльній таблиці, запропоновано до постачання в якості еквіваленту по позиції № 20 «Акумулятор Bailong 18650 18650 6800mAh 4.2V». Проте, у паспорті, наданому на виконання умов тендерної документації, п.8 ч.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, зазначено: «Акумуляторна батарейка Bailong BL-18650 Li-Ion. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Тендерна документація, Розділ III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: - файл у форматі pdf, відсканований з підписаної уповноваженою особою учасника Спрощеної технічної специфікації, складеної у відповідності до додатку 1 до тендерної документації. У разі запропонування товару, що відрізняється типом, або маркою від замовленого, учасник надає: - файл у форматі pdf, відсканований з паспорту на товар, чи сертифікату якості, чи декларації, чи іншого документу, що підтверджує якість товару, - файл у форматі pdf, відсканований з порівняльної Таблиці, що підтверджує відповідність запропонованого товару технічним характеристикам. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - файл у форматі pdf, відсканований з підписаної уповноваженою особою учасника Спрощеної технічної специфікації, складеної у відповідності до додатку 1 до тендерної документації; - файл у форматі pdf, відсканований з порівняльної таблиці, що підтверджує відповідність запропонованого товару технічним характеристикам, - файл у форматі pdf, відсканований з паспорту на товар, чи сертифікату якості, чи декларації, чи іншого документу, що підтверджує якість товару, з уточненням даних щодо типу, марки запропонованого товару. Просимо усунути вказані невідповідності та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Рішення прийняте на засіданні УО від 11.03.2024 № 624 Захарченко А.В.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.