Період оскарження умов закупівлі - по 19-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 658 054,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 18 292,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління поліції охорони в Одеській області |
ЄДРПОУ: | 40108934 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.guard.np.gov.ua |
Контактна особа: | Ольга Сідоріна |
Телефон: | +380487408108 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65074, Україна, Одеська область,м.Одеса, Малиновський р-н, вул. Академіка Філатова, 70 А |
2 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - не надана довідка, яка містить інформацію про підтвердження повноважень керівника або уповноваженої особи щодо підпису договору за результатами закупівлі, чим порушено вимоги п. 1 розділу 3 тендерної документації. - надана інформаційна довідка, яка містить інформацію про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, без зазначення суми договору, чим порушено вимоги пп. 1.1. п.5 розділу 3 тендерної документації. - не наданий оригінал інформаційної довідки, у вигляді довідки-згоди з технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами до предмета закупівлі, які визначені у додатку 2 до тендерної документації та гарантування їх виконання, чим порушено вимоги пп. 1. п.6 розділу 3 тендерної документації. - не надані листи від виробників запропонованого товару або їх офіційних представників в Україні, з зазначенням статусу Учасника (авторизований партнер, дистриб’ютор тощо) та підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик, що зазначені у Додатку 2 до тендерної документації, гарантій щодо поставки товару у необхідній кількості та гарантійних зобов’язань, чим порушено вимоги пп. 2. п.6 розділу 3 тендерної документації. - не надана інформаційна довідка на фірмовому бланку (у разі наявності), складену у довільній формі про те, що система менеджменту якістю учасника стосовно неспеціалізованої оптової торгівлі відповідає міжнародному стандарту ISO 9001:2015 (Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) з обов’язковим наданням чинного підтверджуючого документу, який відповідає предмету закупівлі. Даний сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ, та чинний на момент подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пп. 3. п.6 розділу 3 тендерної документації.. - не наданий гарантійний лист (довільної форми) про те, що запропонований товар не є виробництва міжнародних спонсорів війни визначеними НАЗК, що викладене в посиланні https://sanctions.nazk.gov.ua./boycott/, чим порушено вимоги пп. 4. п.6 розділу 3 тендерної документації. Керуючись пунктом 43 особливостей, встановлених постановою № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції на виконання вимог тендерної документації, а саме: - надати довідку, яка містить інформацію про підтвердження повноважень керівника або уповноваженої особи щодо підпису договору за результатами закупівлі. - надати інформаційну довідку, яка містить інформацію про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, із зазначенням суми договору. - надати оригінал інформаційної довідки, у вигляді довідки-згоди з технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами до предмета закупівлі, які визначені у додатку 2 до тендерної документації та гарантування їх виконання. - надати листи від виробників запропонованого товару або їх офіційних представників в Україні, з зазначенням статусу Учасника (авторизований партнер, дистриб’ютор тощо) та підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик, що зазначені у Додатку 2 до тендерної документації, гарантій щодо поставки товару у необхідній кількості та гарантійних зобов’язань. Усі листи від виробників (або їх офіційних представників в Україні), повинні бути адресовані Замовнику даних торгів з зазначенням номеру оголошення в центральній базі даних системи Prozorro. - надати інформаційну довідку на фірмовому бланку (у разі наявності), складену у довільній формі про те, що система менеджменту якістю учасника стосовно неспеціалізованої оптової торгівлі відповідає міжнародному стандарту ISO 9001:2015 (Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) з обов’язковим наданням чинного підтверджуючого документу, який відповідає предмету закупівлі. Даний сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ, та чинний на момент подання тендерних пропозицій. - надати гарантійний лист (довільної форми) про те, що запропонований товар не є виробництва міжнародних спонсорів війни визначеними НАЗК, що викладене в посиланні https://sanctions.nazk.gov.ua./boycott/, чим порушено вимоги пп. 4. п.6 розділу 3 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.