Період оскарження умов закупівлі - по 19-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 488 250,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 441,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КУ "Закарпатський обласний центр цивільного захисту, матеріальних резервів та централізованого оповіщення" Закарпатської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 43462984 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Талап Світлана Антонівна |
| Телефон: | +380312613040 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 88008, Україна, Закарпатська область,Ужгород, площа Народна, 4 |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА" у складі тендерної пропозиції у процедурі закупівлі «Запасні частини до електронної сирени PAVIAN (блоки живлення)» (класифікація за ДК 021:2015: 31680000-6 - Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання) (UA-2024-02-14-008043-a) та подання яких вимагається тендерною документацією: 1. Відсутні гарантійні листи про те, що: - товар повинен бути упакований Учасником відповідно до вимог нормативних документів таким чином, щоб виключити пошкодження чи знищення Товару; товар повинен бути без зовнішніх пошкоджень, не брудний, не порушена оригінальна упаковка; - доставка товару, завантажувальні та розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок Постачальника, його транспортом чи транспортом перевізника за рахунок Постачальника; постачальник зобов’язаний поставляти товар в асортименті та кількості, зазначеній в технічній характеристиці.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.