Період оскарження умов закупівлі - по 23-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 598 598,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 45 985,98 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 40109131 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Володимир Побережець |
Телефон: | 380968939979 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 21034, Україна, Вінницька область,Вінниця, ПРОВУЛОК ЗАЛІЗНИЧНИЙ, будинок 4 |
3 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції: 1) Згідно Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації, учасники підтверджують кваліфікаційні критерії: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання. Форма 3 Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1. Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме:Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, що є предметом закупівлі. Учасником ТОВ «Тірас-12» завантажено довідку №01-18/164 від 20.02.2024р., згідно якої учасник має досвід виконання наступних аналогічних договорів : №01-17/3 від 28.06.2022 р. та № 101-17/276 від 11.03.2023, однак в складі пропозиції відсутня копія договору та документів, що підтверджують його виконання. 2) Згідно Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації, учасники підтверджують кваліфікаційні критерії: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, що є предметом закупівлі*. На підтвердження учасники надають : Інформаційну довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, що є предметом закупівлі (не менше двох). Подається у наведеному нижче вигляді: Прізвище, ім’я, по батькові Посада Освіта Спеціальність Досвід роботи Для документального підтвердження наявності працівників Учасник повинен надати копії трудових книжок або наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (за наявності), які підтверджують дійсність трудових правовідносин між Учасником процедури закупівлі та відповідними працівниками Учасник ТОВ "ТІРАС-12" в складі пропозиції завантажив довідку №01-18/163 від 20.02.2024р., а також накази про прийняття працівників, однак згідно довідки у учасника працює Бондар Олег Володимирович, але наказ завантажено про прийняття Бондара Олега Валерійовича, таким чином встановлено невідповідність довідки до змісту наказу. 2) Згідно частини 2 Додатку 3 до тендерної документації, «Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.» Таким чином, учасники повинні завантажити довідку згідно абз. 14 п.47. Однак, ТОВ "ТІРАС-12" такої довідки не завантажено. Таким чином, ТОВ "ТІРАС-12" повинно виправити виявлені невідповідності шляхом дозавантаження документів або надання оновлених документів зазначених вище, згідно Додатку 3 до тендерної документації. Учасник процедури закупівлі відповідно до вимог Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування , ч .9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» має виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.