Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 245 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 225,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДУНАЄВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ДУНАЄВЕЦЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" |
| ЄДРПОУ: | 02004255 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Миронюк Наталія Василівна |
| Телефон: | +380681720380 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 32400, Україна, Хмельницька область,місто Дунаївці, вулиця Соборна, будинок 7 |
1 |
Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП СЛАВУТА МИХАЙЛО ПЕТРОВИЧ виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Перелік виявлених невідповідностей 1.1. Пунктом 3.1.1. частини “1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу “III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у випадку застосування), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: …. • інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у п.47 Особливостей; …. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано (шляхом завантаження необхідних документів) інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у п.47 Особливостей. 1.2. Пунктом 3 “Загальних вимог” (Додаток 2 тендерної документації) встановлено, що учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого товару у кількості та в терміни, визначені цією ТД та пропозицією учасника. На підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції надає файл, відсканований з оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником), або лист, якщо учасник є виробником, яким підтверджується можливість поставки учасником товару, що є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені цією ТД та пропозицією учасника. Гарантійний лист повинен містити посилання на повну назву учасника, номер оголошення, а також назву предмету закупівлі згідно з оголошенням. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано (шляхом завантаження необхідних документів) відсканований оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником), або лист, якщо учасник є виробником, яким підтверджується можливість поставки учасником товару, що є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені цією ТД та пропозицією учасника, з зазначенням у листі посилання на повну назву учасника, номер оголошення, а також назву предмету закупівлі згідно з оголошенням. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності 2.1. Пункт 3.1.1. частини “1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу “III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”: III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції 3.1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у випадку застосування), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: …. • інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у п.47 Особливостей; …. 2.2. Пункт 3 “ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ” (Додаток 2 тендерної документації): “3. Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого товару у кількості та в терміни, визначені цією ТД та пропозицією учасника. На підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції надає файл, відсканований з оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником), або лист, якщо учасник є виробником, яким підтверджується можливість поставки учасником товару, що є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені цією ТД та пропозицією учасника. Гарантійний лист повинен містити посилання на повну назву учасника, номер оголошення, а також назву предмету закупівлі згідно з оголошенням.” 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 3.1. На виконання пункту 3.1.1. частини “1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу “III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” учасник в складі пропозиції повинен надати шляхом завантаження необхідних документів інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у п.47 Особливостей. 3.2. На виконання пункту 3 “ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ” (Додаток 2 тендерної документації) учасник в складі пропозиції повинен надати файл, відсканований з оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником), або лист, якщо учасник є виробником, яким підтверджується можливість поставки учасником товару, що є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені цією ТД та пропозицією учасника. Гарантійний лист повинен містити посилання на повну назву учасника, номер оголошення, а також назву предмету закупівлі згідно з оголошенням.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.