Період оскарження умов закупівлі - по 14-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 92 934,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 464,67 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" |
| ЄДРПОУ: | 03338159 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Тропець |
| Телефон: | +380502648375 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 36023, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Героїв АТО, буд. 73А |
0 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей пропозиції учасника умовам документації у рамках проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі UA-2024-02-09-008657-a Шановний учасник ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ ПАНОРАМА" керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі -Особливості) повідомляємо про необхідність усунути невідповідність в інформації та/або документах, що подані Вами у складі тендерної пропозиції виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого у складі тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. - перелік виявлених невідповідностей: в складі пропозиції Учасника надана довідка № 11/14.02.2024 р. про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договорів), в якій не вірно зазначена вартість договорів, а саме: Договір № 22-2/09/21 від 14.09.2021 р. та Договір № 170 від 05.09.2023 р.. - посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності:- Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» встановлювався кваліфікаційний критерій: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1.1. Довідка про виконання Учасником аналогічного договору*, яка має містити наступну інформацію: - реквізити договору (№ та дата укладення); - предмет договору; - найменування замовника, адреса, ЄДРПОУ, контактний телефон; - вартість договору; - номер закупівлі в системі Prozorro ( у разі наявності); Для підтвердження інформації зазначеної в довідці, учасник надає документи відповідно до пп. 1.2 – 1.4. 1.2. Аналогічний договір* з усіма його невід’ємними частинами та додатками (оформленими належним чином), зазначений в довідці згідно вимог п.1.1. 1.3. Документи, що підтверджують виконання наданого аналогічного договору*, який зазначений у довідці згідно вимог п.1.1., в повному обсязі (видаткові накладні або інші документи, на підставі яких здійснювались розрахунки за договором). 1.4. Схвальний лист – відгук від Замовника, з яким виконувався наданий, згідно вимог пп. 1.2., аналогічний договір*. *Під аналогічним договором розуміється договір поставки товару за предметом закупівлі, (за всим переліком найменувань). - перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен завантажити до електронної системи закупівель довідку про виконання Учасником аналогічного/их договору/ів, відповідно до вимог пп.1.1. Додатку 1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.