Період оскарження умов закупівлі - по 29-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 03-03-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 758 783,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 793,92 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Криворізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04052169 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Галіч Ірина |
| Телефон: | 0564920308 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 50101, Україна, Дніпропетровська область,КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна, 1, |
1 |
Відповідно до п. 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами та доповненнями, (далі – Постанова) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до ІНШИХ ВИМОГ ДО ЗАКУПІВЛІ, що викладені в Додатку 2 Учасник повинен надати: Гарантійний талон встановленої чинним законодавством форми. Учаснику необхідно надати гарантійний талон заповнену на одну одиницю товару, що містить відповідну інформацію. Крім того, виявлено розбіжності в розмірах зарядних станцій запропонованого еквіваленту у завантажених інструкціях до кожного еквіваленту з даними порівняльної таблиці. За даними посилань, що завантажено в систему розбіжності відсутні. Необхідно надати пояснення. Учаснику необхідно усунути усі виявлені невідповідності у встановлений законодавством термін.
Відповідно до п. 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами та доповненнями, (далі – Постанова) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до ІНШИХ ВИМОГ ДО ЗАКУПІВЛІ, що викладені в Додатку 2 Учасник повинен надати: 1. Копію договору з офіційним сервісним центром на предмет сервісного обслуговування запропонованого товару або авторизаційний лист. 2. Заводську інструкцію з експлуатації (або посібник користувача) на кожну модель зарядних станцій, а саме до запропонованого еквіваленту EcoFlow DELTA MAX (2016 Вт*год). 3. Гарантійний талон встановленої чинним законодавством форми (як приклад, заповнити на одну одиницю товару). 4. Документи, що підтверджують якість товару: сертифікат якості (відповідності) або декларація відповідності вимогам технічних регламентів, а саме на EcoFlow DELTA MAX (2016 Вт*год). 5. Посилання на технічні характеристики запропонованого товару на сайті виробника, продавця або дилера для їх перевірки. Звертаємо увагу, що окремі технічні характеристики запропонованих еквівалентів зарядних станцій, що викладені учасником в Додатку 2 не співпадають з такими ж технічними характеристиками, які викладені у відповідних інструкціях, що завантажені Учасником в систему Прозорро. Зважаючи на це, просимо привести у відповідність такі розбіжності, відкоригувавши порівняльну таблицю. Як приклад, запропонована станція AL 600 торгової марки ALTEK: 1. USB Type-A: зазначено в Додатку 2 - 3 шт, у той же час в інструкції до цієї марки - 2 шт, 2. параметри заряду станції: зазначено в Додатку 2 - від сонячної панелі: не менше 200 Вт, не більше 6 годин, у той же час в інструкції до цієї марки - 12-30 В-5А 120 Вт Максимум, час заряду 7-8 годин Учаснику необхідно усунути усі виявлені невідповідності у встановлений законодавством термін.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.