Період оскарження умов закупівлі - по 03-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 06-02-2024, 00:00
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками З організаційних питань: Франко Юрій Аркадійович, e-mail: [email protected], тел.05136 4-21-77. З технічних питань: Фахівець: тел.05136 (4-40-76)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 148 287,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "НАЕК "Енергоатом" філія ВП ПАЕС |
| ЄДРПОУ: | 20915546 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Захарченко Андрій Вікторович |
| Телефон: | +380513641164 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область,Київ, Вул. Назарівська, 3 |
2 |
У відповідності до п.43 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Постанова КМУ від 12.10.2022р. №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника ФОП ГЛІНСЬКИЙ АНТОН АНАТОЛІЙОВИЧ на закупівлю товару за темою: код СPV 31150000-2 по ДК 021:2015 - Баласти для розрядних ламп чи трубок (Зарядні пристрої) РПЗ – 2024 № 9.275 (UA-P-2024-01-03-002014-b) Ідентифікатор закупівлі - UA-2024-01-27-000087-a (У відповідності до п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178) 1) Перелік виявлених невідповідностей: ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЕЦЯ ГЛІНСЬКИЙ АНТОН АНАТОЛІЙОВИЧ – не надав для фізичних осіб повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника проедури закупівлі підтверджуються паспортом (1,2 сторінка) або інший документ, що посвідчує особу, яка підписала пропозицію 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Тендерна документація, Розділ III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»: п.п.1 - файл у форматі pdf, відсканований з документів, які підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції учасника: - для фізичних осіб повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються паспортом (1,2 сторінка) або іншим документом, що посвідчує особу, яка підписала пропозицію. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника проедури закупівлі підтверджуються паспортом (1,2 сторінка) або іншим документом, що посвідчує особу, яка підписала пропозицію. Просимо усунути вказану невідповідність та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Рішення прийняте на засіданні УО від 12.02.2024 № 603 Франко Ю.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.